Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه معرفی و راه اندازی خدمات طرح ۳۰۷۰ (تبدیل ۳۰ خدمت حضوری به ۳۰ خدمت غیرحضوری برای کاهش سالانه ۷۰ میلیون مراجعه حضوری به واحدهای سازمان تأمین اجتماعی)، امروز ۴ خدمت دیگر این سازمان که در بستر اینترنت ارائه و نیاز به مراجعه حضوری به شعب را منتفی می‌کند، افتتاح شد.

مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم افتتاح ۴ خدمت غیرحضوری این سازمان (اول دی ۹۹) که با حضور ویدئو کنفرانسی مدیران کل استان‌های کشور برگزار شد، گفت: با رونمایی از ۴ سرویس در این هفته ۱۷ سرویس غیرحضوری در اختیار بیمه شدگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری افزود: نکات بسیار خوبی توسط مدیران استان‌ها بیان شد که برای موفقیت بیشتر طرح ۳۰۷۰ از آنها استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت طرح ۳۰۷۰ معماری ساختار آی تی را مشخص می‌کنیم، گفت: برای بهبود خدمات از مراجع و کارشناسان متخصص مربوطه مشورت می‌گیریم تا حداکثر رضایت مخاطبان کسب شود.

تاکنون ۱۳ خدمت غیرحضوری در اختیار بیمه شدگان قرار گرفته است و امروز خدمات اخذ الکترونیکی درخواست و صدور هوشمند و ابلاغ مفاصاحساب برای پیمانکاران و واگذارندگان کار و ارتقای سامانه دریافت لیست حق بیمه و فراهم شدن امکانات کنترلی برای کارفرمایان به منظور اصلاح لیست قبل از ارسال به مخاطبان، معرفی شد.

همچنین انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد دیگر خدمت غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ مورد بهره برداری قرار گرفت. تمامی افراد شاغل فاقد رابطه مزد بگیر با اعلام شغلی که به آن اشتغال به کار دارند (به صورت خود اظهاری) و همچنین زنان خانه دار، دختران مجرد و دانشجویانی که در تاریخ انعقاد قرارداد بیمه، سن آنان ۵۰ سال تمام و یا کمتر باشد، چنانچه سن متقاضی بیش از ۵۰ سال تمام باشد در صورت دارا بودن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مازاد سن ۵۰ سال، امکان انعقاد قرارداد بیمه میسر خواهد بود، مشمول این خدمت هستند.

خدمت دیگری که در قالب طرح ۳۰۷۰ امروز افتتاح شد، درخواست غیرحضوری کمیسیون پزشکی است. بیمه شده اصلی که به علت ابتلاء به بیماری عادی و یا به علت عوارض حاصل از حادثه ناشی از کار طبق گواهی پزشک معالج، عارضه آن غیرقابل علاج تشخیص داده شده است. فرزندان و یا پدر و مادر بیمه شده اصلی که بر اثر بیماری یا نقص عضو طبق گواهی پزشک معالج، براثر بیماری یا نقص عضو قادر به کار نباشند، شوهر بیمه شده اصلی که طبق گواهی پزشک معالج، مبتلا به بیماری غیرقابل علاج بوده و معاش وی توسط بیمه شده زن تأمین شود، مخاطبان این خدمت هستند.

کد خبر 5101366

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیمه مصطفی سالاری شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا شب یلدا شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه یونسکو روز پرستار شهرداری پیروز حناچی کمیته امداد امام خمینی خدمت غیرحضوری طرح ۳۰۷۰ بیمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند