Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، امر به معروف و نهی از منکر را از ارکان اسلام دانست و گفت: این فریضه، جریان مؤثری است که به کشورداری کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر آموزش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار کرد: به غیر از فعالیت‌های ستاد امر به معروف، باید آموزش عمومی در تمام ادارات صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید نیروهایی تربیت شود که در آموزش امر به معروف و نهی از منکر پیشرو باشند.

وی، فرهنگسراها را یکی از محل‌های آموزش این حوزه برای عموم دانست و گفت: فرهنگسراها باید محلی برای تبادل فرهنگ باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: یکی از امور لازم برای آموزش امر به معروف و نهی از منکر، برنامه نویسی محتواهای این حوزه است که باید توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه وظیفه این ستاد کار اجرایی نیست، گفت: برای تهیه محتوای فرهنگی نیاز به بودجه است تا کارها بر روی زمین نماند.

کد خبر 5101426

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امر به معروف و نهي از منكر ویروس کرونا شب یلدا شیراز روز پرستار آمار کرونا عکس استانها شهرکرد شیوع کرونا پرستار کرمانشاه گرگان بوشهر بارش برف قاسم سلیمانی آموزش امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رضا مراد صحرایی افزود: از سال ۹۸ با شیوع کرونا یکی از مشکلات مهم آموزش و پرورش در معاونت پرورشی کمبود ۲۰۰ هزار نیروی انسانی است.

او اضافه کرد: امسال کنکور تربیت معلم برای جذب معلمان و دبیران برگزار شد که نتایج آن آخر اردیبهشت اعلام شده و داوطلبانی که در این کنکور قبول شدند پس از مصاحبه آموزش‌های لازم را میبینند و وارد کلاس درس می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود
  • ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش