Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:06:30 GMT

نکات و اصول طراحی و چاپ ساک دستی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۷۹۹۴

نکات و اصول طراحی و چاپ ساک دستی

ساک دستی بی شک در کسب و کار امروزی، نقش بسزایی دارد و کم کم  پلاستیک ها دارند جای خود را به ساک دستی کاغذی تجدید پذیر می دهند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شبکه چاپ، شما در روز، تراکت های تبلیغاتی بسیاری را می بینید و بی تفاوت از کنار آن رد می شوید.

نکات و اصول طراحی ساک دستی

 اما استفاده از ساک دستی برای امور تبلیغاتی، علاوه بر اینکه کمتر کسی از دریافت آن امتناع می کند، حکم یک بیلبورد تبلیغاتی سیار را دارد که با خریدار به مکان های مختلف می رود و حتی ممکن است در اختیار دیگران هم قرار داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل طراحی ساک دستی در این لحظه بسیار تعیین کننده خواهد بود، زیرا اگر هوشمندانه عمل کرده باشید، ممکن است افرادی که در مواجهه با ساک دستی قرار می گیرند، بدون مراجعه حضوری، ترغیب شوند از کسب و کار شما دیدن کنند.

به همین منظور اگر می خواهید از این ترفند موفقیت آمیز استفاده کنید، در ادامه ما را همراهی کنید.

چگونه با ساک دستی، نظر مشتری را جلب کنیم؟

۱. جنس ساک دستی: تا جایی که امکان دارد، سعی کنید جنسی را انتخاب کنید که از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار باشد. گرچه هزینه بیشتری را متحمل خواهید شد، اما همانطور که در مقدمه عنوان کردیم، عمر بالای ساک دستی می تواند باعث شود تبلیغات شما وارد محیط های بیشتری شده و سال های بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

۲. زیبایی: هیچ کس نمی تواند منکر این موضوع شود که استفاده از المان های تبلیغاتی چشم نواز و زیبا، ناخوداگاه و خودآگاه مشتری را درگیر خود کرده و میل بیشتری در وی برای خرید ایجاد می کند. پس سعی کنید اگر می خواهید مشتری تان پس از خرید، مجددا به شما مراجعه کند، از ساک دستی های شیک و مرتبط با کسب و کارتان استفاده کنید.

۳. قیمت ساک دستی: توصیه ما به شما این است که سعی کنید ساک دستی را به عنوان هدیه در اختیار مشتریان خود قرار دهید یا اگر محصول شما لاکچری و گران قیمت است، سعی کنید هزینه ای برای ساک دستی تان در نظر بگیرید که در مقابل کالایی که خریداری می شود، ناچیز باشد. این مورد در ماندگاری برند شما در ذهن مشتری خیلی کمک می کند.

چه مواردی را در طراحی ساک دستی مد نظر قرار دهیم؟

۱. متن تبلیغاتی: از افراط و تفریط بپرهیزید! یعنی چه؟ یعنی نه زیاده گویی کنید و نه طراحی ساک دستی را بدون متن بگذارید. سعی کنید تنها آن چیزی که قرار است مورد توجه مخاطب قرار بگیرد را روی آن چاپ کنید. مثل شعار تبلیغاتی، لوگو، خدمات و آدرس.

۲. فونت و سایز نوشته: شلوغ کاری ممنوع! بعضی از افراد علاقه خاصی به فونت های عجیب و غریب دارند و فکر می کنند این مورد برای همه جذاب خواهد بود. اما موضوعی که شما باید به آن توجه کنید این است که افراد بسیاری قرار است با ساک دستی برند شما مواجه شوند، پس ساده و خوانا نوشتن، اولین اصلیست که در این لحظه باید به آن توجه فرمایید.

همچنین اگر پیام مهمی می خواهید در متن آن قرار دهید، علاوه بر فونت ساده، باید سایزی برای آن انتخاب کنید که در فواصل دور هم قابل خواندن باشد و بتواند در کسری از ثانیه، پیام را انتقال دهد.

۱۰ نکته ­ای که برای چاپ و الگوی ساک دستی باید به آن توجه فرمایید.

۱) فایلی که برای چاپ انتخاب می کنید، سیستم رنگی آن باید CMYK باشد.

۲) رزولوشن فایل مورد نظر می بایست حداقل ۳۰۰ پیکسل در اینچ باشد.

۳) اندازه ای که برای فایل در نظر گرفته اید، باید هم اندازه محصولتان باشد.

۴) در محدوده ناامن چیزی طراحی نکنید. فایل نهایی پس از چاپ با برش هایی مواجه می شود تا به ساک دستی مورد نظرتان تبدیل شود. برای آن که پس از برش، لوگو یا متن شما بریده نشود، ۵ الی ۱۰میلیمتر از هر طرف فاصله بگذارید و سپس اقدام به طراحی و چاپ ساک دستی کنید.

۵) توجه داشته باشید که رنگ هایی که شما در صفحات نمایش گوشی، کامپیوتر و ... مشاهده می کنید، با آنچه که روی ساک دستی چاپ خواهد شد، تفاوت هایی دارد.

۶) کاغذهای مختلف، کیفیت های متفاوتی از هر رنگ را نمایش می دهند. به این موضوع هم توجه نمایید.

۷) نوشته و علائمی که می خواهید به رنگ مشکی باشد، به صورت تک رنگK: ۱۰۰%  در نظر بگیرید.

۸) زمانی که می خواهید روی بدنه اصلی ساک دستی طراحی کنید، حواستان به قسمت هایی که قرار است پانچ شود و  بند ساک قرار بگیرد، باشد.

۹)  اگر نوشته ای دارید که روی لب برگردان ساک دستی قرار می گیرد، باید آن را وارونه بنویسید.

توجه: توصیه شبکه چاپ به شما این است که ابتدا یک نمونه سیاه و سفید از طراحی خود چاپ کنید تا اگر موردی را توجه نکرده اید یا مشکل طراحی دارد، آن را رفع کنید.

صحبت پایانی

ابتدا نگاهی داشته باشیم بر مواردی که ذکر کردیم:

۱. راه های جلب نظر مشتری با ساک دستی

۲. نکات طراحی ساک دستی

۳. نکات چاپ و الگوی ساک دستی

همانطور که ملاحظه فرمودید، استفاده از ساک دستی به سرعت در حال همه گیر شدن است و بسیاری از افراد با استفاده از آن، خود را به مشتری و مخاطب معرفی می کنند.

اگرچه اکثر سوپرمارکت ها همچنان از پلاستیک استفاده می کنند، اما دیده شده که برندهای متفرقه برای بیشتر دیده شدن، ساک های دستی خودشان را در اختیار سوپرمارکت ها قرار می دهند تا به جای پلاستیک، مشتری به صورت رایگان از آن ها استفاده کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساک دستی تبلیغات ساک دستی سعی کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگلریان بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به جمعیت ۱۱ هزار نفری شهر اشاره و اضافه کرد: این درحالی که شمار جمعیت شناور آن بیش از این میزان است.

وی نداشتن طرح هادی را مهمترین مشکل شهر بیان کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ تهیه طرح هادی در دستور کار قرار گرفت و ۸۴۰ هکتار محدوده شهری درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان این که ۶۱۷ هکتار مربوط به طرح‌های ۱۳ روستای منطقه است، گفت: بازنگری و تصویب این طرح سال‌های سال در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان ترافیک هسته مرکزی شهر را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: به عنوان شورا و شهرداری کار تملک واحدهای تجاری در مسیر را انجام دادیم و امسال نیز هشت دهنه مغازه تملک می‌شود.

رئیس شورای شهر هچیرود گفت: برای ساخت پل مرکزی شهر نیازمند اعتبار هستیم و پیگیری‌های زیادی برای تحقق آن انجام دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های ساحلی در ساحل کیاکلا، دوجمان و مرکز شهر اشاره و اضافه کرد: اجرای دیواره سنگی برای ساخت بوستان و فضای سبز صورت گرفته است.

وی پیاده راه سلامت مدبون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این پیاده راه به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا می‌شود و در این راستا قراردادی با آب منطقه‌ای استان داشتیم و حریم آن را به مدت ۱۰ سال اجاره کردیم و این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود.

بیگلریان با اظهار این که در حال تملک دو هزار مترمربع زمین آتش نشانی شهرداری هستیم، استیجاری بودن شهرداری را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای نجات شهر هچیرود نیازمند ایجاد دو راه دسترسی هستیم و باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر هچیرود راه دسترسی ۲۴ متری سالار را از جمله طرح‌های برای گره گشایی ترافیک بیان کرد و گفت: در سال جاری در زمینه تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها و طرح‌های عمرانی چهار پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی گفت: در زمینه هدایت آب‌های سطحی، لایروبی انهار و رودخانه و غیره ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طراحی شده است و برای احداث پارک‌ها، میادین، فضای سبز، نصب المان، مبلمان شهری، زیباسازی شهری و غیره نیز ۲۷ پروژه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

وی شمار پروژه‌های عمرانی شهرداری را ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال جاری ۵۹۴ میلیارد تومان است.

کد خبر 6090130

دیگر خبرها

  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر