Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نشست وزیر نفت با معاون نخست‌وزیر و وزیر انرژی روسیه دقایقی پیش (دوشنبه، یکم دی‌ماه) در حال برگزاری است.
به گزارش شانا به نقل از ایرنا، در نشست بیژن زنگنه با الکساندر نواک و نیکلای شلگینوف وضع همکاری‌های دو کشور در زمینه انرژی و چشم‌انداز بازارهای جهانی بررسی می‌شود، بخشی از این گفت‌وگوها نیز به مسائل دوجانبه اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر نفت شامگاه یکشنبه (30 آذرماه) در بدو ورود به مسکو مهم‌ترین محور مذاکره با مقام‌های روسیه را بازار جهانی نفت دانست و گفت: ما در این سفر دیدارهایی با مقام‌های دولتی روسیه و شرکت‌های نفتی این کشور خواهیم داشت، اما مهم‌ترین بحث ما بررسی آخرین تحولات بازار جهانی نفت است که در وضع حساسی قرار دارد.
وی یادآوری کرد: روسیه چند سالی است به همراه اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و دیگر متحدانش، نقش بسیار سازنده و مؤثری را در اوپک پلاس ایفا می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو

وزیر امور خارجه کشورمان و کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و "کیلم دو تامبلا" نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل استتبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر بورکینافاسو
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند