Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:46:44 GMT

مشکل کمبود خوراک دام در فیروزکوه برطرف شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۸۰۳۰

مشکل کمبود خوراک دام در فیروزکوه برطرف شد

رضا فرازی روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ۲۲۰ تن نهاده جو خریداری شده بزودی در اختیار دامداران شهرستان فیروزکوه قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته تعدادی از دامداران نسبت به تامین خوراک دام معترض بودند که این کمبود هم اکنون در شهرستان فیروزکوه برطرف شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: عمده دامداران این شهرستان بصورت سنتی و عشایر هستند که مشغول فعالیت هستند و در این فصل بیشتر این دامداری ها در خارج از شهرستان مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در این روزها بدلیل کمبود نهاده دامی در کشور برخی دامداران با مشکلاتی مواجه بودند که با اقدامات انجام شده این کمبود برطرف شد و در روزهای اخیر نیز ۲۲۰ تن جو خریداری شده نیز وارد شهرستان فیروزکوه خواهد شد.

۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه از پرداخت ۳ میلیارد تومانی مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی خبر داد و گفت: این تسهیلات در راستای مکانیزه کردن بخش کشاورزی شهرستان و با همکاری بانک کشاورزی در سال مزین به جهش تولید به بهره برداران و کشاورزان این شهرستان پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات برای خرید تراکتور و سایر تجهیزات به کشاورزان پرداخت شده که مورد استقبال مناسب قرار گرفته به گونه ای که در ۹ ماهه امسال ۱۰۰ درصد سهمیه اعطایی بانک کشاورزی به شهرستان فیروزکوه پرداخت شد.

فرازی یادآور شد: کشاورزان جهت دریافت تسهیلات مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی می توانند به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

وی همچنین با اشاره به فصل سرما بر بیمه کردن اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: طرح بیمه کردن اراضی کشاورزی به همت صندوق بیمه کشاورزی در حال انجام است که این طرح نیز مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، شهرستان فیروزکوه متشکل از دو بخش مرکزی و ارجمند با جمعیتی افزون بر ۳۳ هزار نفر در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

این شهرستان نقطه اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان است.

برچسب‌ها دام و طيور سازمان جهاد کشاورزی استان تهران فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دام و طيور سازمان جهاد کشاورزی استان تهران فیروزکوه دام و طيور سازمان جهاد کشاورزی استان تهران فیروزکوه اخبار کنکور شهرستان فیروزکوه کشاورزی شهرستان جهاد کشاورزی پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس

مجتبی دهقان پور در اولین نشست شورای کشاورزی استان فارس در سالجاری، بیان کرد: این طرح با هدف شفاف سازی و مدیریت مصرف سوخت و با نصب GPS بر روی ادوات کشاورزی اجرا می‌شود.

به گفته او؛ چهار شهرستان بیضا، زرقان، سپیدان و لامرد به صورت پایلوت برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده اند و شهرستان‌های فسا، قیروکارزین، جویم و کوار نیز متقاضی اجرای آن هستند.

دهقان پور تصریح کرد: در صورتی که کشاورزان شهرستان‌های دیگر نیز راغب به اجرای این طرح باشند، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس آمادگی همکاری در این زمینه را دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مشکل تامین سوخت ادوات کشاورزی از دغدغه‌های اصلی کشاورزان است، افزود: با توجه به کاهش ۱۰ درصدی سهمیه سوخت ماشین‌های کشاورزی از سوی ستاد قاچاق کالا و سوخت، امیدوارم با حمایت استاندار محترم فارس و همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تلاش کنیم نگرانی کشاورزان در این زمینه برطرف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم