Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، از لباس تیم ملی هندبال جوانان بانوان کشورمان امروز رونمایی شد.

با توجه به سرمایه‌گذاری فدراسیون هندبال در بخش پایه، باشگاه اشتادسازه که در لیگ برتر تیمداری می‌کند به عنوان حامی مالی تیم ملی معرفی شد.

این باشگاه در نظر دارد برای کمک به بانوان با حمایت فدراسیون از مربی خارجی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان تا دوشنبه هفته آینده معرفی خواهد شد. تیم ملی کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند که تابستان سال آینده برگزار می‌شود اما هنوز میزبان معرفی نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر تیم ملی هندبال بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس