Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به ادامه روند ثبت اطلاعات مؤسسات قرآنی در سامانه جامع موسسات قرآنی (qia.ir) و درخواست مدیران مؤسسات برای تمدید مهلت ثبت اطلاعات، زمان آغاز ثبت نام در آزمون به ۱۰ دی ماه آغاز تغییر یافت.

به گزارش ایسن به نقل از ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن و عترت، زمان ثبت نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به ۱۰ دی ماه تغییر پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود ثبت نام، از اول دی ماه ۹۹ آغاز شود.
به گفته اسماعیلی رئیس ستاد نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت؛ با توجه به ادامه روند ثبت اطلاعات مؤسسات قرآنی در سامانه جامع موسسات قرآنی (qia.ir) و درخواست مدیران مؤسسات، جهت تمدید مهلت ثبت اطلاعات، زمان آغاز ثبت نام در آزمون، به ۱۰ دی ماه آغاز تغییر یافت.
اسماعیلی افزود: ستاد اجرایی بدلیل اینکه قرآن آموزان یک مؤسسه در صورت عدم ثبت اطلاعات آن مؤسسه در سامانه qia.ir قادر به ثبت نام در آزمون نخواهند بود؛ اقدام به اخذ تصمیم برای تغییر زمان آغاز ثبت نام گرفت. وی همچنین به جمع آوری اطلاعات مربیان در سامانه اشاره کرد و گفت: امسال قصد داریم که رتبه­ بندی مربیان را براساس آزمون انجام دهیم که پیش از آن باید در سامانه ثبت نام کند.
گفتنی است: ثبت نام آزمون امسال در ۱۴ رشته شامل:
۱- ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (۲ رشته): ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره
۲- معارف اهل بیت (علیهم السلام) (۳ رشته): حفظ و مفاهیم نهج­ البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومین(علیهم السلام)
۳- حفظ قرآن کریم (۹ رشته): حفظ و مفاهیم جزء۳۰ ،  حفظ  و مفاهیم جزء اول، حفظ  و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم امکان پذیر خواهد بود و آزمون نیز در نیمه اول اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون سراسری قرآن وعترت آزمون سراسری قرآن و عترت زمان آغاز ثبت نام حفظ و مفاهیم ثبت اطلاعات جزء اول دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان در حاشیه برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان که در مجتمع تفریحی رفاهی فرهنگیان یزد در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در ۱۱ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی با هدف شناسایی نخبگان قرآنی دانش‌آموز و ارتقای فرهنگ قرآنی آنان در حال برگزاری است. 
وی با اشاره به رقابت ۶۵۰ نفر در مرحله استانی این مسابقات اضافه کرد: این مسابقات در ابتدا در مرحله آموزشگاه برگزار و برگزیدگان به مرحله شهرستان و ناحیه راه یافته و سپس برترین‌ها به مرحله استانی مشخص شدند که در دو روز به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های مختلف در مردادماه در مرحله کشوری حضور یافته و پسران در مشهد مقدس و دختران در مازندران با نخبگان قرآنی سایر استان‌ها رقابت خواهند داشت.
غفاریان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در بخش پژوهشی در رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام، انشای نماز و گفتمان مهدوی و در بخش آوایی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ، مداحی و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد