Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان تهران از بازداشت و محاکمه ۹ مدیر سابق بانک دی به اتهام ارائه ۶۳۰ میلیارد تومان تسهیلات بی‌ضابطه به افراد خاص خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی القاصی‌مهر، دادستان تهران با ارائه گزارشی در شورای عالی قضایی، از برخورد با عوامل اخلال در بازار سکه، طلا و ارز، یکی از عوامل افزایش قیمت های صوری در این بازارها را ایجاد «اتاق معاملات» و اعلام لحظه ای قیمت ‎ها و «معاملات فردایی» و «معاملات کاغذی» در فضای مجازی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

القاصی‌مهر با اشاره به تشکیل کارگروهی ویژه با حضور مسئولان پلیس فتا، مرکز ملی فضای مجازی و بانک مرکزی از شناسایی و دستگیری 44 نفر از مدیران سایت ‎ها و کانال ‎های فعال در این زمینه خبر داد و متذکر شد بر اساس اعلام بانک مرکزی اقدامات انجام شده از سوی دادستانی تأثیر قابل توجهی در کاهش قیمت ارز و سکه و طلا داشته است.

وی همچنین با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پرونده تخلفات بانک دی در پرداخت تسهیلات کلان و خارج از ضابطه به اشخاص خاص گفت که در این پرونده، گروه موسوم به «خونه به خونه» بیش از 6 هزار و 300 میلیارد ریال (630 میلیارد تومان) از بانک ‎ها برای 11 شرکت وابسته به خود تسهیلات خارج از ضوابط قانونی گرفته بودند.

القاصی‌مهر اعلام کرد که در این پرونده 9 نفر از مسئولان وقت بانک دی و همچنین 4 نفر از مدیران شرکت‎ های دریافت ‎کننده تسهیلات دستگیر شده اند که کیفرخواست آنها به دادگاه ارسال شده و به صورت ویژه در دست رسیدگی است.

وی با اشاره به گزارش برخی اعضای شورای عالی قوه قضائیه درباره فعالیت بدون محدودیت برخی سایت‎های شرط‎ بندی و قمار و استفاده این سایت ها از خدمات بانکی کشور اعلام کرد: در دادسرای تهران کارگروهی برای شناسایی و مقابله با این پدیده تشکیل و شعبه‎ ویژه‎ای نیز برای رسیدگی به این موضوع تعیین شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار قوه قضائیه دادستانی تهران بازار قوه قضائیه دادستانی تهران بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان جم اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومان است، تصریح کرد: برپایی این گونه برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی افزود: در این دیدار ۳۶۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۴۵ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، ۲۵۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری، ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6087835

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین