Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون استادی دانشگاه‌های ایران به اظهارات یک روحانی در خصوص مفهوم شهادت و همراهی او با رسانه‌های معاند برای شهید نامیدن روح الله زم واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون استادی دانشگاه‌های ایران به اظهارات یک روحانی درخصوص مفهوم شهادت و همراهی او با رسانه‌های معاند برای شهید نامیدن روح الله زم واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن این نامه به شرح زیر است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
و لاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون (آل عمران/۱۶۹)
شهیدان منتظر مرگ نماندند و عزیز و تاریخ ساز شده و به همراه خانواده‌های خود چشم و چراغ ملت شدند؛ اما قاتلان شهدا ذلیلند چرا که از ترس مرگ دست به جاسوسی و ترور زده و بدترین سرنوشت را برای خود در پیشگاه تاریخ و ملت رقم می‌زنند. دشمنان اسلام و ملت ایران در حالی که همچنان برای شهادت بهترین فرزندان ملت برنامه ریزی می‌کنند، اما فرماندهان جنگ‌های نرم و شناختی جبهه ضد ایرانی تلاش می‌کنند تا با تحریف واقعیت‌ها و دگرگون کردن حقایق، جای مردان و زنان مقاومت و مجاهدان راه خدا را با خائنین و مزدوران جابه جا کرده و به فرموده حکیم فرزانه انقلاب اسلامی جای شهید و جلاد را عوض کنند.
مادران و پدران شهیدان وطن!
در این ایام شاهد تلاش رسانه‌های استکباری برای معرفی مزدور و خائنی بنام نیما زم به عنوان شهید هستیم که در چارچوب ماموریت خود در جنگ رسانه‌ای غرب علیه ملت مسلمان ایران از هیچ کوششی فروگذار نکرد. اما آنچه جای تاسف و موجب شرمساری در این اهانت بزرگ به ساحت قدسی شهیدان و خانواده‌های معزز آن می‌شود، همراهی یک روحانی نمای ساده لوح با جریان ضد ایرانی برای عادی سازی خیانت به میهن اسلامی و خیانت به مفهوم شهید و شهادت است.
نهضت استادی بسیج به نمایندگی از جامعه دانشگاهی و اساتید انقلابی و وطن خواه از محضر بقیه الله العظم (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای خیانت به مفهوم شهادت طلب عفو نموده و از ساحت قدسی شهیدان والا مقام راه آزادی و کرامت و خانواده‌های معززشان برای این اهانت نابخشودنی پوزش می‌طلبد.
علو درجات شهیدان و سلامتی خانواده‌های محترمشان را از حضرت احدیت خواستاریم.
۱۰۸۰ کانون دانشگاه‌های نهضت استادی بسیج (ناب)

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعدام روح الله زم عذرخواهی از خانواده های شهدا خیانت به شهدا یک روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا

ایسنا/ایلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند و خدمت در بنیاد شهید به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

«محمدسبحان حسنی»  امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با قدردانی از خدمات مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید این بنیاد، اظهار کرد: هر مسئولیت یک امانت است و تکالیفی را برای هر مدیر به همراه دارد. خدمت در بنیاد شهید هم علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمتگزاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی با بیان اینکه بخش اصلی فلسفه بنیاد شهید و امور ایثارگران، علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و ... به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هر کس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد که ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی، گلزار و یادمان شهدا باشد.

معاون استاندار ایلام گفت: برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا یک کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است.

حسنی با بیان این‌ که خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند، گفت: هدف دشمن، ایجاد فاصله بین فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است که ما وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاها را برطرف کنیم.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر