Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از وزارت صمت، علیرضا رزم حسینی در نشست کارگروه جهش تولید صنعت خودرو که صبح امروز در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد، کاهش التهاب قیمتی در بازار و حفظ حقوق مصرف کنندگان را از جمله دغدغه‌های اصلی وزارت صمت مطرح کرد و از خودروسازان خواست با طراحی شیوه‌های بهینه انواع فروش و پیش فروش در این راستا فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برنامه ریزی های ساماندهی بازار خودرو در صدد هستیم، منابع مالی و نقدینگی به جای گردش در فضای غیر مولد واسطه گری به فضای تولید تزریق شود تا با افزایش تولید و عرضه بیشتر و نیز بهبود کیفیتی خودروها به اهداف جهش تولید نزدیک تر شویم.

رزم حسینی در این نشست انجام به موقع تعهدات خودروسازان در انواع شیوه‌های فروش را عامل مهمی در آرامش روانی بازار برشمرد و منطقی شدن قیمت خودروها و کاهش زمینه و انگیزه سوداگری‌های منفعت طلبانه از طریق سیاست گذاری‌های مبتنی بر تولید حداکثری و نظارت مستمر را از برنامه‌های مهم این وزارتخانه برشمرد.

وزیر صمت افزود: تمام برنامه‌ریزی‌ها و پیشنهادهای ارائه شده چه در سطح وزارت صمت و چه در سطح نهادهای بالادستی در راستای افزایش تولید خودرو و در نهایت با هدف آرامش بازار، واقعی شدن قیمت و افزایش رضایت مصرف کنندگان در حال انجام است.

رزم حسینی از خودروسازان خواست حداکثر ظرفیت تولید تمام سایت‌های خود در کشور را به صورت تمام وقت فعال کنند.

وی تصریح کرد: در تمام الگوهای فروش، ساز و کارها به گونه‌ای تنظیم می‌شود که برای مصرف‌کنندگان واقعی بهترین شرایط تهیه خودرو از خودروسازان فراهم شود. همچنین در این ساز و کارها با نزدیک شدن قیمت بازار به قیمت کارخانه از طریق حذف اختلاف قیمت کاذب ایجاد شده، انگیزه و امکان واسطه‌گری های زیاده خواهانه از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084874 برچسب‌ها علیرضا رزم حسینی وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت خودرو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علیرضا رزم حسینی وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت خودرو رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!