Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش‌بینی می‌شود رقم تولید پتروشیمی‌های آلمان در سال 2020 میلادی نسبت به سال پیش از آن (2019) 1.5 درصد کاهش یابد.

تولید پتروشیمی‌های آلمان در سال 2020 میلادی و در جریان آثار منفی شیوع ویروس همه‌گیری جهانی کرونا با آسیب کمتری نسبت به تولید دیگر صنایع پتروشیمی و دارویی روبه‌رو بوده است.

گروه تجاری وی‌سی‌آی (VCI) اعلام کرد: تولید مجتمع‌های پتروشیمی در آلمان در پی محدودیت‌ها و قرنطینه‌های ناشی از ویروس کرونا و رکود اقتصادی به اندازه تولید دیگر بخش‌های صنایع شیمیایی و دارویی با آسیب جدی روبه‌رو نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی می‌شود رقم تولید پتروشیمی‌های آلمان در سال 2020 میلادی نسبت به سال پیش از آن (2019) 1.5 درصد کاهش یابد، در حالی که این مقدار با افت شدید تولید محصولات پلیمری، مواد شیمیایی غیر معدنی پایه و محصولات شیمیایی ویژه‌ مقایسه می‌شود.

گروه تجاری وی‌سی‌آی اعلام کرد: تولید مواد شیمیایی آلمان در سال 2020 میلادی در مقایسه با سال 2019 میلادی چهار درصد کاهش خواهد داشت، به‌طوری که افت تولید در بخش داروسازی سه درصد است.

رقم فروش مواد شیمیایی و دارویی به‌طور کلی در سال 2020 با 6 درصد کاهش به 186.4 میلیارد یورو رسید، اگرچه آمار اشتغال در بزرگترین صنعت مواد شیمیایی اروپا 464 هزار تن بود که تا حدودی بی‌تغییر بود.

معیارهای صنایع شیمیایی آلمان بیش از دو برابر فرانسه به عنوان دومین تولید‌کننده اروپاست.

گروه بازرگانی فرانس چمی (France Chimie) ارقام فروش سالانه را منتشر نمی کند، اما فروش سالانه حدود 75 میلیارد یورو در سال 2019 برآورد شد که 220 هزار تن نیز در این صنعت فعال بودند.

با بازگشت تولید ناخالص داخلی آلمان در سال 2021 میلادی، انتظار می‌رود تولید مواد شیمیایی و دارویی 1.5 درصد و مقدار فروش 2.5درصد افزایش یابد.

گروه تجاری وی‌سی‌آی عنوان کرد که سال 2020 میلادی پر فراز و نشیب بوده است.

به گزارش «انرژی امروز» از نیپنا، کریستین کالمان ، رئیس گروه تجاری وی‌سی‌آی و مدیرعامل شرکت عمده مواد شیمیایی اونیک (Evonik) گفت: فشار وارد شده به شرکت‌های عضو این گروه قابل توجه بوده است، با این حال ، صنعت ما به طور کلی کمتر از دیگر بخش‌های اقتصادی آسیب دیده است.

برچسب هاآلمان گروه تجاری وی ‌سی ‌آی (VCI)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آلمان آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو آلمان در سال 2020 میلادی مواد شیمیایی درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

کد خبر 849149 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • این ملحفه‌ها باعث اگزما در پوست می‌شوند
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت