Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان ایران که جهت انجام چهار مسابقه تدارکاتی راهی تاجیکستان شده‌اند از سوم تا هفتم دی برابر حریفان خود قرار می‌گیرند.

نخستین بازی تدارکاتی دو کشور روز چهارشنبه سوم دی ساعت 14 در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه آغاز می‌شود و تیم نوجوانان ایران برابر نوجوانان تاجیکستان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پنجشنبه چهارم دی تیم جوانان ایران در همین ساعت و در همین ورزشگاه به مصاف جوانان تاجیکستان می‌رود.

روز شنبه ششم دی دومین بازی نوجوانان ایران و تاجیکستان برگزار خواهد شد و روز یکشنبه هفتم دی تیم جوانان ایران دومین بازی خودش را مقابل جوانان تاجیکستان انجام می‌دهد.

تیم‌های  فوتبال نوجوانان و جوانان ایران پس از انجام این مسابقات تدارکاتی روز دوشنبه هشتم دی به تهران بازمی‌گردند./ سایت رسمی فدراسیون فوتبال 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.


دیگر خبرها

  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران