Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از ارائه تخفیف دوره های آموزش کوتاه مدت به جامعه پرستاری و کادر درمان استان خبر داد.

دکتر امین رستم زاده اظهار کرد:به مناسبت روز پرستار و پاسداشت و تکریم زحمات مدافعان سلامت در ایام کرونایی که جهاد در عرصه سلامت را به نمایش گذاشتند، دوره های آموزشی کوتاه مدت این نهاد با تخفیفات خاص ویزه پرستاران و کادر سلامت ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:دوره های آموزش کوتاه مدت زبان های خارجی با ۵۰ درصد تخفیف و دوره های کامپیوتر با ۳۰ درصد تخفیف برای ترم زمستان ویژه پرستاران و اعضای خانواده درجه یک ایشان تعلق خواهد گرفت.
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: با شیوع ویروس کرونا در انتهای سال گذشته  آموزش های جهاددانشگاهی نه تنها تعطیل نشد، بلکه ابعاد جدیدی به خود گرفت و توسعه پیدا کرد در این راستا با راه اندازی شبکه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی و فراهم سازی بستر های سخت افزاری و نرم افزاری ارائه آموزش های مجازی جلوه ی نو و جدیدی از مدیریت و تلاش جهادی جهادگران دانشگاهی به خود گرفت .
به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، وی گفت: علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به آدرس ارومیه- خیابان شهید امینی- ساختمان آموزش جهاد دانشگاهی و یا به سایر شعب آموزشی جهاد دانشگاهی (شعبه پنجراه - شعبه آزادگان- شعبه اول شمالی در ارومیه و شعب جهاد دانشگاهی ماکو و خوی) مراجعه و با شماره ۳۳۴۵۶۲۸۶ و ۳۲۳۵۹۴۷۸  تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی کادر درمانی آذربایجان غربی دوره های آموزش جهاد دانشگاهی کوتاه مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان