Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیدین رحمانی روز دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در آذربایجان غربی افزود: سوءاستفاده و سودجویی هایی که از بابت ساخت و سازهای غیرمجاز در استان انجام می گیرد، در آینده صدمات جبران ناپذیر اجتماعی و زیست محیطی به بار خواهد آورد.

وی با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اضافه کرد: باید دستگاه های مربوطه به ویژه دستگاه های اجرایی و قضایی هماهنگی و عزم لازم برای برخورد با سودجویان و متخلفان را داشته باشند؛ هماهنگی بین دستگاه ها سرعت عمل اجرای احکام را بالا برده و از سودجویی هایی آتی جلوگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر حفظ حرمت متخلفان در اجرای احکام و تخریب ساختمان ها اظهار کرد: ظرفیت تمامی دستگاه های مربوطه به ویژه جهاد کشاورزی و یگان حفاظت از اراضی برای جلوگیری هر چه بیشتر ساخت و سازهای غیرمجاز به کار گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به ویلاسازی در اطراف شهرها، عنوان کرد: راهداری وظیفه نظارت بر ساخت و سازها در حریم جاده و دهیاری ها وظیفه نظارت بر اقدامات در محدوده مدیریتی خود را بر عهده دارند؛ همچنین شهرداری ها باید بیش از پیش به ساخت و سازهای محدوده شهری توجه داشته باشند.

رحمانی گفت: برخی ساخت و سازها نظم شهر را بر هم زده که ضروری است هماهنگی هایی لازم با تمام دست اندرکاران مرتبط ایجاد شده و تصمیمات واحدی در کمیسیون ها اتخاذ شود تا چهره و نمای شهر مناسب باشد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان استانداری آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان استانداری آذربایجان غربی آذربایجان غربی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان استانداری آذربایجان غربی اخبار کنکور ساخت و سازهای غیرمجاز آذربایجان غربی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 

فرماندار شادگان گفت: موضوع صید با الکتروشکر دیگر یک مسئله معمولی نیست بلکه یک بحران حاد در حوزه اشتغال و معیشت جوامع محلی است .

صالح زاده می گوید: ما یک طرح مقابله با صید غیرمجاز در راستای حمایت از صیادان شهرستان در نظر گرفته شد و این طرح با هماهنگی و حمایت قاطع شورای تامین شهرستان ، ادارات حفاظت محیط زیست و شیلات برای مقابله قاطعانه با صید غیرمجاز در راستای حمایت از صیادان قانونمند در شهرستان بزودی اجرا خواهد شد. 

او می‌گوید: از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان انتظار می رود با افزایش امکانات و گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست شادگان با صیادان غیرمجاز و خارج از چارچوب قانونی که با دستگاه های ممنوعه برقی اقدام به صید غیر قانونی ماهی می کنند ، برخورد قاطعانه داشته باشند و متخلفان به مراجع ذیصلاح معرفی تا ضمن جلوگیری از ادامه این روند برخورد قاطعانه بعمل آید.

محمد حسن فقیه سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شادگان گفت: شادگان با دارا بودن تالاب بین المللی بعنوان یکی از قطب های مهم معیشت علی الخصوص صید و صیادی ، منبع ارتزاق و معیشت مردم محلی و روستایبان به شمار می رود. 

 سید عادل مولا معاون ‌محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت : با توجه به لزوم حفظ ذخایر آب‌های داخلی برای پایداری و تعادل اکوسیستم محیطی و اشتغال، بهرمندی و بهبود معیشتی صیادان لازم است تا دیگر نهاد های حکومتی و جامعه اطلاعاتی با استفاده از همه امکانات و ظرفیت ها برای مقابله با صید غیر مجاز که امروز به یک بحران اجتماعی تبدیل شده است ، با اداره حفاظت محیط زیست همکاری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی راهکار تقویت فرآیند جبهه‌ سازی در عرصه فرهنگی است
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی