Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان از تخفیف معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان به مناسبت گرامیدشت روز پرستار و قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش در استان خبر داد و گفت: دوره های عمومی و تخصصی مهارت محور برای پرستاران و خانواده هایشان با تخفیف برگزار خواهد شد.

مهندس میر مسلم رهبر هاشمی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک گرامیداشت روز پرستار اظهار کرد: بی تردید در این شرایط حساس، هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد و در این راستا تلاش و ازخودگذشتگی کادر پرستاری قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا و محروم شدن عموم مردم و متخصصین از بسیاری از آموزش‌ها، جهاد دانشگاهی دوره‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین برگزار کرد. در این راستا معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان به عنوان یکی از اصلی ترین متولیان آموزش دوره‌های مهارتی شغل محور دوره های مختلف آموزشی برگزار می کند.

هاشمی از تخفیف معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان به مناسبت گرامیدشت روز پرستار و قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش در استان خبر داد و گفت: دوره های عمومی و تخصصی مهارت محور برای پرستاران و خانواده هایشان با تخفیف انجام خواهد شد.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان تصریح کرد: پرستاران و خانواده آنها که مایل به شرکت در دوره های عمومی و تخصصی مهارت محور می باشند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال معانت آموزشی جهاددانشگاهی Gujd.ir مراجعه و از تخفیف شهریه ۲۰درصدی تا پایان اسفندماه سال جاری بهره مند شوند.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان ادامه داد: همچنین علاقمندان برای اطلاع از دوره های مجازی جهاددانشگاهی می توانند به سامانه gilan.imooc.ir مراجعه و یا با شماره ۳۴۳۵ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی دانشگاهی جهاد دانشگاهی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مهارت محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد

ایسنا/گلستان دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و هیات همراه وارد گلستان شدند.

دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در راس هیاتی از مسئولان ارشد این نهاد انقلابی وارد گلستان شد.

دیدار با استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای دانشگاه‌ها و جهادگران جهاد دانشگاهی و همچنین افتتاح فاز نخست دهکده گیاهان دارویی و حضور در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی گلستان از برنامه های سفر دوروزه رئیس جهاد دانشگاهی کشور در استان گلستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج