Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه یکم دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

عاملان قتل جوان ۱۸ ساله خاشی دستگیر شدند

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش، راز قتل جوان ۱۸ ساله خاشی در کمتر از ۱۰ روز کشف و قاتلان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: روز ۱۸ آذر ماه سال جاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف مشکوک منجر به فوت یک جوان موتور سوار در یکی از محلات شهر خاش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.


انهدام باند قاچاق سلاح غیر مجاز در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۳ نفر از اعضای یک باند قاچاق سلاح غیر مجاز خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی با همکاری ماموران یگان امداد شهرستان "زابل" با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری از انتقال یک محموله سلاح قاچاق از مرز‌های جنوب شرقی (کشورافغانستان) به شهرستان‌های شمال استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او  افزود: مأموران پلیس اطلاعات با اشراف اطلاعاتی یکی از اعضای باند قاچاق سلاح ومهمات را در حوالی شهرک "پالیز" دستگیر و تعداد ۲ قبضه اسلحه وینچستر شکاری غیر مجاز را ازوی کشف کردند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: متهم ۱۸ ساله در بازجویی‌های تخصصی و در مواجهه با ادله جرم، به ناچار لب به اعتراف گشود و اذعان داشت، سلاح‌های کشف شده را از فردی قاچاقچی که در مرز میلک سکونت دارد خریداری کرده است.

او ادامه داد:مأموران با تشکیل تیم‌های ویژه، قاچاقچی مذکور را شناسایی و خودروی او را که در حال تردد در یکی از محور‌های شهرستان "هیرمند" بود توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل خاطر نشان کرد در این عملیات ضمن دستگیری ۲ متهم دیگر تعداد ۵ قبضه سلاح وینچستر تهاجمی غیر مجازدیگر نیز کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای هنگام سرقت از ساختمان نیمه کاره در ایرانشهر

سرپرسست فرماندهی انتظامی شهرستان "ایرانشهر" از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار هنگام سرقت از ساختمان نیمه کاره خبر داد و گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ارتکاب ۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ "حسن کیخا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، شب گذشته ماموران گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی هدفمند در یکی از محلات ایرانشهر به ۲ نفر که در حال جابجایی میلگرد و خاموت از یک ساختمان نیمه کاره بودند مشکوک شدند.

او افزود: متهمان به محض مشاهده مأموران قصد فرار از محل را داشتند که در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرپرسست فرماندهی انتظامی شهرستان "ایرانشهر" تصریح کرد: سارقان دستگیر شده که چاره ا‌ی جز بیان حقیقت نداشتند به ارتکاب ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی، و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان اعترف کردند.

سرهنگ کیخا به شهروندان و مالکان ساختمان‌های درحال ساخت توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده افراد مشکوک اطراف ساختمان‌های نیمه ساز سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند حرفه‌ای سرقت موتور سیکلت در دلگان

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از دستگیری ۲ سارق و یک مالخر و کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا نورا گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان دلگان، دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از جمع آوری سرنخ‌های موجود با اشراف اطلاعاتی، دو سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی هماهنگی قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: متهمان که پس از روبه رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت و فروش موتوسیکلت‌های مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه گفت:در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از استان‌های یزد، کرمان و شهرستان دلگان کشف شد.

سرهنگ نورا با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست، توصیه‌های پلیس را در مورد پیشگیری از سرقت موتورسیکلت جدی گرفته و در صورت امکان ضمن عدم پارک این وسیله نقلیه در مکان‌های خلوت و تاریک، آن را به قفل و زنجیر مناسب مجهز کنند

یک کشته و یک مجروح در برخورد موتورسیکلت با پراید

برخورد مرگبار یک دستگاه موتورسیکلت با پراید در محور "زابل- زاهدان" یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ "کشواد بهروزی زاده " رئیس پلیس راه شمال استان  بیان داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف در "کمربندی لوتک" واقع در محور "زابل - زاهدان" بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ نفر ترک نشین به شدت با یک دستگاه خودروی پراید برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان تصریح کرد: در این حادثه دلخراش متاسفانه راکب موتورسیکلت در دم فوت و ترک نشین آن نیز به شدت مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ بهروزی زاده خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه وقوع این حادثه را بی احتیاطی از راکب موتورسیکلت به علت حرکت درخلاف جهت اعلام کرده است.

کشف ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در ایرانشهر

با تلاش تکاوران عملیاتی انتظامی قرارگاه"عمار" استان بیش از ۱۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون تانکر دار کشف شد.

سرهنگ" حمید نوری"فرمانده قرارگاه عمار فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران انتظامی یگان‌های تکاوری "عمار" در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور" ایرانشهر-بزمان" به ۲ دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی از آن‌ها مقدار ۱۳ هزار و ۳۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به دستگیری ۲ فرد متخلف و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی، برعزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی تاکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی قاتل فراری فرمانده انتظامی شهرستان دستگاه موتورسیکلت باند قاچاق سلاح شهرستان دلگان دستگیری ۲ فقره سرقت نیمه کاره پلیس راه غیر مجاز ۱۸ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد