Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جذاب‌ترین اخبار منتشر شده در استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مورخ دوشنبه اول دی ماه ۱۳۹۹ را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

ساخت و ساز‌های غیر مجاز در سایه ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی تا کجا ادامه دارد؟ + فیلم

کاری طاقت‌فرسا، اما با عشق/ اینجا ایثار موج می‌زند

زنگ خطر حیات زاینده رود به صدا درآمد

آزادی انتخاب را به فرزندان هدیه دهیم

ترک تحصیل؛ معضلی که کاشان با آن دست و پنجه نرم می‌کند

خسارت ۵۵۰ میلیارد تومانی بارندگی به شبکه فاضلاب اهواز

حال سد کرج خوب است /برکت و امید با باران رحمت الهی می آید

بررسی قتل دختر ۲۱ ساله نجف‌آبادی به دست پدرش در دستگاه قضا

چالشی برای کاشانی ها از نوع لبنیات!

انتهای پیام/س

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذابترین اخبار استان ها پربازدیدهای امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا ابراهیمی، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی که با موضوع تشریح برنامه‌های هفته ازدواج برگزار شد، با بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی جوانان دستگاه‌های دولتی و عمومی باید ۲۰ درصد از امکانات و ظرفیت‌های خود را رایگان در اختیار زوج‌های جوان قرار دهند گفت: در این بین ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند برای برپایی ازدواج آسان اماکن و سالن‌های خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی اظهار داشت: ترویج ازدواج اسان یک ضرورت است که لزوم ورود بیشتر و جدی تمامی نهاد‌ها و ادارات را دارد.

وی با بیان اهمیت استفاده از ظرفیت خیرین ازدواج عنوان کرد: لازم است به صورت ساماندهی شده مجمع خیرین امر ازدواج در استان تشکیل شود تا در اوایل زندگی خیرین با حمایت مادی و یا مسکن زوجین را در زندگی مشترک یاری دهند.

ابراهیمی اضافه کرد:مراکز مشاوره غیر مجاز و بدون مجوز شناسایی و با متخلفین برخورد خواهد شد.

سجاد بیرامی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم با ارائه عملکرد اداره کل ورزش و جوانان در بخش‌های مختلف جوانان گفت: در طی سال گذشته بیش از ۲ هزار نفر در مراکز مشاوره ازدواج ورزش و جوانان استان مشاوره رایگاه پیش، حین و بعد از ازدواج دریافت کرده اند.

بیرامی با اشاره به اینکه هفته ازدواج امسال از ۱۹ تا ۲۵ خرداد با برگزاری برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد اظهار داشت:
طرح " وصال شیرین " که مبنای آن ارزان سازی ازدواج برای جوانان است، را با همکاری یکی از سمن‌های جوانان امسال اجرایی خواهیم کرد.

 وی افزود بر همین اساس، سامانه‌ای طراحی شده که طی آن، خدمات ارزان به جوانان در شُرُف ازدواج ارائه خواهد شد، این خدمات ارزان ازدواج شامل ۱۳ مورد از جمله: گل فروشی، لباس فروشی و ... می‌باشد و در این سامانه، شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه هم برای جوانان وجود دارد

بیرامی اضافه کرد؛ برای توسعه عرصه جوانان، نیاز داریم گه تمام دستگاه‌ها پای کار باشند و انتظار داریم رسانه‌ها و خبرگزاری در مسیر فرهنگ سازی ازدواج آسان، اثر گذاری داشته و مسئولان را یاری دهند

وی با بیان برنامه‌های مصوب هفته ازدواج گفت: سال گذشته در ۹شهرستان آذربایجان غربی برای ۲۸۷ زوج جشن‌های وصال را برگزار کردیم و امسال بنا داریم در ۱۷ شهرستان استان جشن‌های وصال را برگزار کنیم.

بیرامی اضافه کرد:با همکاری سمن‌های مربوطه و همکاران اداره کل، توانستیم سال گذشته رتبه اول کشور را در برپایی جشن‌های وصال کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • تجمعات دانشجویی گسترده، لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیست انداخته است
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • تجمعات دانشگاه‌های آمریکا لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیستی انداخت
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود