Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  راه اندازی آژانس عکس را از مزایای شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: با راه اندازی این آژانس علاوه بر ایجاد زمینه برای عرضه آثار هنرمندان عکاس و تقویت اقتصاد هنر عکاسی شرایط را برای ارائه آموزش‌های برخط عکاسی در استان و حتی ملی فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:شیوع ویروس کرونا به رغم آسیب‌هایی که به بشریت تحمیل کرده، فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی را نیز به جوامع به خصوص ایرانی‌ها معرفی کرده است که تاکنون از آن‌ها استفاده کمتری می‌شد.

فلاح بیان کرد: با ایجاد این امکان، از این پس باید به عکس نگاه حداقل ملی داشت و این آژانس یک امتیاز در سطح کشور است و استادان می‌توانند مباحث علمی خود در موضوع عکس را از این طریق به مخاطبان خود در وسعت گسترده تری ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد: سایر انجمن‌ها از جمله نمایش و موسیقی نیز می‌توانند با بهره گیری از فضای مجازی و برگزاری برنامه‌های برخط فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود را اجرا کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آژانس عکس اقتصاد هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری پیش ازظهر دوشنبه در بازدید از غرفه مازندران در نمایشگاه اکسپو با اشاره به بازدید از رفه‌های استان مازندران در نمایشگاه اکسپو مازندران ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های کشاورزی گردشگری و صنایع دستی دارد.

وی با اشاره به وجود موانع فراروی تولیدات و صادرات محصولات کشاورزی در استان مازندران گفت نمایشگاه‌های نظیر اکسپو محیط مناسبی برای تبادل اقتصادی است و این نمایشگاه روی زنجیره ارزش تاکید کرده است.

وی بر لزوم آموزش دانشجویان دانشگاه‌های استان تاکید کرد و گفت این مسئله سبب می‌شود دانشجویان ما در آینده کارآفرین تبدیل شوند.

استاندار مازندران به عنوان یکی از ظرفیت مازندران در تمامی زنجیره‌ها بسیار زیاد است گفت باید تلاش کنم تا این ظرفیت به حد اعلای خود برسد

کد خبر 6091941

دیگر خبرها

  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است