Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ جمشید قزوینیان مدیر روابط عمومی بانک دی با بیان اینکه یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی هیئت مدیره جدید بانک، اعاده حقوق سهامداران و سپرده گذاران بانک است و طی مدت یک سال گذشته اقدامات موثر و گسترده ای در راستای وصول مطالبات بانک انجام شده و بخش قابل توجهی از مطالبات معوق گذشته بانک به مرحله وصول رسیده است گفت: مطالبات اشاره شده در خبر و مدیران دخیل در ارائه این تسهیلات مربوط به سال های گذشته است که با پیگیری های قضایی مدیرعامل و هیئت مدیره جدید بانک و همکاری دستگاه های نظارتی به مرحله اجرایی درآمده و مدیرانی که در خبر به محاکمه آن ها اشاره شده است سال های قبل از بانک خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود بررسی عملکرد بانک دی طی 9 ماه گذشته نشان می دهد که با تغییرات ایجاد شده در رویکردهای حقوقی و اقدامات مجدانه در حوزه وصول مطالبات، مانده مطالبات معوق و سررسید گذشته با کاهش چشمگیری مواجه شده و NPL بانک از 60 درصد به 22 درصد کاهش یافته است و این روند تا حصول نتیجه نهایی و به صفر رسیدن مطالبات غیر جاری بانک با جدیت ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، شرکت «خونه به خونه» یکی از بزرگترین بدهکاران بانک دی است که با وصول مطالبات از این شرکت منابع گسترده ای به بانک تزریق می شود و در نتیجه موجب افزایش قدرت تسهیلات دهی و توسعه خدمات بیشتر به مشتریان گرامی خواهد شد.

پربیننده ترین انجام یکی از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی/ پرونده ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح بسته شد ارزش خالص ۴بانک‌ ادغامی مثبت است بانک انصار در بانک سپه ادغام شد نگاهی به وضعیت بنیادی بانک آینده آخرین مهلت تقاضای تسویه بدهی بانکی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک تسهیلات بانک دی دادگاه محاکمه اخلالگران ارزی بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود