Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: اعتبار تجهیز بیمارستان ارس پارس‌آباد به دستگاه اکسیژن ساز ابلاغ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی، قادر برجی عصر امروز در جریان بازدید از بیمارستان ارس پارس‌آباد اظهار داشت: اعتبار تجهیز بیمارستان ارس پارس‌آباد به دستگاه اکسیژن ساز ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اختصاص اعتبار به این مرکز دستگاه هوارسان بیمارستان نوسازی می‌شود و دستگاه اکسیژن‌‌ساز که یکی از اصلی‌ترین نیاز بیمارستان است در مرحله خرید و تجهیز قرار دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد:مردم این منطقه که اکثرا از قشر زحمتکش کارگری و کشاورزی هستند نیاز به امکانات درمانی ویژه از جمله دستگاه سی تی اسکن، و بخش های ویژه icu و ccu دارند تا از اعزام بیماران به مرکز استان جلوگیری شود.

آخرین روند تفحص از سازمان تامین اجتماعی در مجلسپاسخ تامین اجتماعی به اظهارات زالی درباره کاهش دریافتی غرامت کارکنان مبتلا به کرونا6 طرح درمانی تامین اجتماعی تا پایان امسال در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

برجی با اشاره به اینکه بالغ بر 6 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و بازسازی بیمارستان ارس پارس‌آباد تخصیص پیدا کرد، افزود: امیدواریم تا پایان سال پروژه‌های نیمه تمام این بیمارستان به اتمام برسد و در اختیار هموطنان قرار گیرد.

وی همچنین افزود: با جمع بندی  پروژه‌های بیمارستان امیدواریم که اعتباری بالغ بر 12  میلیارد تومان در این مرکز جذب و در اختیار بیمه شدگان و هموطنان عزیز قرار بگیرد.

انتهای‌پیام/131/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان ارس پارس آباد دستگاه اکسیژن تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مرحله دومِ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟