Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@16:56:41 GMT

ترامپ: خبر بزرگی از پنسیلوانیا خواهد رسید

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۰۳۳۰

ترامپ: خبر بزرگی از پنسیلوانیا خواهد رسید

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اخبار رسانه‌های این کشور مبنی بر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر، با انتشار پیامی توییتری به موضع‌گیری در این خصوص پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه جنگ قدرت در این کشور امروز دوشنبه در این باره نوشت: خبر بزرگی از پنسیلوانیا خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش بسیار بزرگ آرای غیرقانونی که نمی‌توان آن‌ها را گزارش کرد. انتخاباتِ همراه با تقلب.

این در حالیست که «رودی جولیانی» وکیل شخصی ترامپ با تنظیم دادخواستی، از دیوان عالی خواست سه رای پیشین دادگاه ایالتی پنسیلوانیا که در باب آرای پُستی هستند را ابطال کند.

در حالیکه جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰، با اختلاف ۸۰ هزار رای، پیروزی در ایالت پنسیلوانیا را از آن خود کرد؛ جولیانی اعلام کرد که کنگره ایالتی پنسیلوانیا که در اختیار جمهوریخواهان است باید آرای الکترال را به ترامپ اعطا کند.

این در حالی است که دیوان عالی آمریکا ۱۰ روز پیش، دادخواست دادستانی ایالت تگزاس مبنی بر ابطال آرای چهار ایالت کلیدی میشیگان، ویسکانسین، پنسیلوانیا و جورجیا را رد کرده بود.

هفته پیش، کالج الکترال (هیئت برگزینندگان) با اعطای ۳۰۶ رای به بایدن، او را پیروز انتخابات معرفی کرد.

قرار است کنگره در تاریخ ۶ ژانویه (۱۷ دی)، حکم کالج الکترال را تائید کند حال آنکه ترامپ با امتناع از پذیرش شکست، از طرفداران خود خواسته تا در آن روز به خیابان‌ها بریزند.

مراسم تحلیف احتمالی بایدن و واگذاری کاخ سفید به او، در تاریخ ۲۰ ژانویه (اول بهمن) برگزار خواهد شد.

گفتنی است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه‌چینی علیه هم متهم کرده‌اند؛ واقعیتی که نقصان بزرگ در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می‌دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جو بایدن رودی جولیانی پنسیلوانیا جورجیا کاخ سفید انتخابات ریاست جمهوری پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب

دانشگاه شیراز که پیش‌تر دانشگاه پهلوی نام داشت، یکی از دانشگاه‌های مادر، جامع و دولتی ایران است که در سال ۱۳۲۵ در شیراز تاسیس گردید.

به گزارش انتخاب، دانشگاه شیراز با تأسیس دانشکده فنی با هدف آموزش متخصصان علوم پزشکی با یک برنامه چهار ساله در سال ۱۳۲۵ تأسیس شد. در ابتدا مؤسسه عالی بهداشت نامیده شد، در سال ۱۳۲۹ به یک دانشکده پزشکی تبدیل شد. در سال ۱۳۳۲ آموزشکده پرستاری نمازی و دانشکده‌های کشاورزی و هنر و علوم تأسیس شد.

با افزودن دانشکده مهندسی و دانشکده دامپزشکی در سال ۱۳۳۳، به وضعیت دانشگاه ارتقاء یافت و دانشگاه پهلوی نامیده شد. سپس دانشکده دندانپزشکی در سال ۱۳۴۸، دانشکده تحصیلات تکمیلی و کالج الکترونیک در سال ۱۳۴۸، و دانشکده‌های حقوق و آموزش در سال ۱۳۴۹ به دانشگاه اضافه شدند. در سال ۱۳۳۹، شاه، رئیس دانشگاه پنسیلوانیا، گیلورد هارول را دعوت کرد تا به ایران بیاید و مؤسسات آموزش عالی ایران را بازرسی کند.

هارول به درخواست شاه گزارشی را با عنوان الگویی برای یک دانشگاه جدید در ایران تهیه کرد و شاه متعاقباً تصمیم گرفت که دانشگاه پنسیلوانیا به دولت ایران در تبدیل دانشگاه شیراز به تنها نهادی در ایران که بر اساس سبک آمریکایی برای تحصیلات در مقاطع بالاتر کمک کند.

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم