Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز ارتباطات دولتی در کویت از بسته شدن مرزها و تعلیق پروازهای تجاری از امروز تا اول ژانویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، این مرکز گفت که پروازهای تجاری از مبدا و به مقصد فرودگاه بین المللی کویت از ساعت ۱۱ امشب تعلیق می‌شود و گذرگاه‌های مرزی دریایی و زمینی نیز از همین ساعت امروز تا لغایت روز جمعه اول ژانویه ۲۰۲۱ بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد که به دنبال شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا در تعدادی از کشورهای اروپایی از جمله انگلیس به مدت یک هفته قابل تمدید پروازهای خارجی را تعلیق کرده و گذرگاه‌های زمینی و دریایی خود را بسته است.

به دنبال اعلام روز گذشته «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس مبنی بر پیدا شدن گونه‌ای جدید از کرونا با سرعت شیوع بیشتر نسبت به نمونه‌های قبلی، چند کشور اروپایی تدابیر امنیتی را در پیش گرفتند. هلند، ایتالیا، بلژیک، بلغارستان و لوگزامبرگ تمام ارتباط‌های هوایی خود را با انگلیس قطع کردند. در برخی کشورها نیز ارتباط ریلی با انگلیس متوقف شده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: کویت پرواز مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748218

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس