Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:55:31 GMT

سومی ایران در شطرنج آنلاین دانشجویان دختر آسیا

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۰۶۴۶

سومی ایران در شطرنج آنلاین دانشجویان دختر آسیا

رقابت‌های شطرنج آنلاین دانشجویان دختر دانشگاه‌های آسیا با کسب مقام سوم تیمی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، رقابت های شطرنج آنلاین دانشجویان دختر دانشگاه های آسیا سومین و آخرین روز خود را برگزار  و بازیکنان در  3 دور پایانی با هم به رقابت پرداختند و رده بندی اولیه تیمی و انفرادی مسابقات اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس و در رده بندی تیمی، تیم مغولستان با کسب 20 امتیاز قهرمان مسابقات شد، تیم اندونزی با 18 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم دختران ایران با 16 امتیاز سوم شدند.

 

در رده بندی انفرادی نیز خولان انخسیاخان از مقولستان با 7.5 امتیاز قهرمان شد، نورعابدین شانتی از اندونزی با 7 امتیاز دوم شد و نومینبالای تومور باتار دیگر بازیکن مغول هم با 7 امتیاز سوم شد.

 

کیانا عرب، کاندیدای استادی بانوان، بیشترین سهم را در کسب این عنوان داشت و 6.5 امتیاز برای تیم ایران کسب کرد و به عنوان پنجم انفرادی رسید.

 

نیکی نادرنیا با 5 امتیاز رتبه 12، استاد بین المللی بانوان، وصال حامدی نیا یا 4.5 امتیاز رتبه 16و کیمیا قاضی شریف نیز با کسب 4 امتیاز به رتبه 21 دست یافت.

 

لازم به ذکر است طبق مقررات، رده بندی نهایی مسابقات، پس از بررسی های فنی  تیم داوری  اعلام خواهد شد. همچنین رقابت های بخش پسران از 7 دی ماه آغاز خواهد شد.

 

رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا از ۲۴ آذر تا ۹ دی ماه با همکاری فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران به صورت آنلاین در دو بخش مردان و زنان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

 

شطرنج

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شطرنج رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899917

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد