Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@05:54:06 GMT

وقتی امارات ویزا نمی‌دهد دروغ هم می‌گوید!

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۰۶۷۴

صراط:

حوالی یک ماه پیش و در گرماگرم اوج گیری واکنش‌ها نسبت به اقدام بن زاید و سپس بحرین در عادی سازی روابط با اسرائیل و تلاش برای تحکیم روابط با رژیم صهیونیستی، امارات اعلام کرد اعطای روادید ورود به اتباع ۱۳ کشور عموما مسلمان به کشورش را ملغی کرده است. در همین حال و دقیقا در همان زمان از امارات خبر رسید که دفتری اختصاصی برای اعطای روادید به اتباع اسرائیل دایر شده است!

حالا و پس ازگذشت یک ماه و در واکنش به سوال وزیر خارجه پاکستان از همتای اماراتی اش و گلایه او از این اقدام امارات، شیخ عبدالله بن زاید به دروغ می‌گوید امارات به دلیل خطرات ناشی از گسترش کرونا به لغو روادید اتباع این کشور‌ها مبادرت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که اولا حجم و میزان مبتلایان به کرونا در داخل سرزمین‌های اشغالی به قدری بالاست که شهرک نشینان قریب به ۳۰ هفته است که در واکنش به ناکارآمدی نتانیاهو در مواجهه با آن، بشکل مستمر در خیابان‌ها حاضر می‌شوند و خواهان برکناری او می‌شوند.

ثانیا حجم پیشرفت کرونا، اسرائیل را در شمار پرمبتلا‌ترین مناطق خاورمیانه قرارداده است و بالاخره معلوم نیست امارات مدعی پیشرفت در همه علوم و فنون درمنطقه! چگونه نمی‌تواند با انجام ازمایش‌هایی ساده و دم دستی از ورود مبتلایان به کرونا تنها از ۱۳ کشور مشخص به خاکش ممانعت بعمل اورد و، اما راه را بر اسرائیلی‌ها هم باز می‌گذارد و هم ان را تسهیل می‌کند؟ ایا ملغی کردن روادید اتباع ۱۳ کشور و بازگذاردن دروازه‌های ورود برای اسرائیلی‌ها معنایی جز خوش خدمتی به مساله "عادی سازی" و برقراری روابط با اسرائیل دارد.

واقعیت ان است که بن زاید راه را برمسلمانان برای ورود به کشورش بست تا از هرگونه اعتراض و واکنش احتمالی ایشان به مساله عادی سازی روابطش با اسرائیل در داخل خاکش جلوگیری کند و البته خواسته یا ناخواسته این پیام را برای جهان صادر کرد که مسلمانان هوادار فلسطین در زمره "تروریست ها"هستند. بن زاید با این کاردرواقع جای جانی و بی گناه را عوض کرد!

منبع:العالم

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ابن سینا عادی سازی روابط با اسرائیل رژیم صهیونیستی صراط بن زاید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر روابط‌عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی امارات متحده عربی، دراجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با ابراز خرسندی از سفر به اصفهان با تاکید بر استفاده از هوش مصنوعی و توسعه شبکه سازی گفت: اولین وظیفه ما به‌عنوان اتاق بازرگانی این است که تجارب را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم و برای ارتقای شبکه‌سازی ارتباطات اتاق‌ها را بهبود ببخشیم.
عبد اله حسن محمد العامری با اشاره به اینکه در این مجمع باید توانایی کشور‌ها را در نظر گرفت، افزود: ما در امارات متحده عربی و در اتاق بازرگانی آمادگی کامل داریم تا تجارب دیگران را یاد بگیریم و تجارب خود را به اشتراک بگذاریم.
عبد اله حسن محمد العامری ادامه داد: تاکنون روابط خوبی با اتاق بازرگانی ایران داشته‌ایم، اما اکنون نیازمندیم بدانیم چه قدم‌هایی باید برداشته شود تا بتوانیم مسیر را برای بخش‌های خصوصی هموار کنیم.
مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia Cooperation Dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند.
ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد.
در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

دیگر خبرها

  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته ای جدید
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته‌ای جدید