Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا استان اصفهان درباره وضعیت جدید شهرستان‌های استان اصفهان توضیح داد.

حجت الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه با اعمال محدودیت‌های کرونایی هم اکنون ۱۶ شهرستان استان اصفهان در وضعیت نارنجی قرار دارد، اظهار کرد: هشت شهرستان استان اصفهان از جمله بویین میاندشت، دهاقان، فریدونشهر، نجف آباد، مبارکه، برخوار، خور و چادگان در وضعیت زرد قرار دارد و شرایط و محدودیت‌های شهرهای زرد برای آن‌ها اعمال خواهد شد، در شهرهای زرد گروه‌های شغلی یک، دو و سه می‌توانند فعالیت کنند و گروه شغلی چهار ممنوعیت فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شهرهای نارنجی محدودیت‌های تردد را داریم و علاوه بر آن محدودیت ۹ شب تا چهار صبح را نیز برای وضعیت نارنجی برقرار است.

کاهش ۷۰ درصدی آمار فوتی‌ها در استان

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا استان اصفهان خاطرنشان کرد: ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه سه و چهار در شهرستان‌های نارنجی استان نیز همچنان وجود دارد و مشاغل گروه‌های یک و دو می‌توانند فعالیت کنند.

وی با توضیح اینکه حدود ۵۲ درصد از شهرهای کشور در وضعیت زرد قرار دارد، افزود: در اصفهان حدود ۳۲ درصد استان در وضعیت زرد قرار دارد و حدود ۲۰ درصد با میانگین کشوری فاصله داریم که باید تلاش کنیم تا از میانگین کشوری بالاتر برویم.

غلامی با اشاره به آمار اعلام شده از طرف دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان، تصریح کرد: نسبت به اول آذر ماه آمار مبتلایان و بستری‌ها کاهش داشته و آمار فوتی‌های کرونا نیز در این مدت حدود ۷۰ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 463302

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حجت الله غلامی کرونا در اصفهان اخبار کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان وضعیت زرد کرونا وضعیت نارنجی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت و باعث کاهش کیفیت هوا در این منطقه شد.

اردلان محمدپور، با بیان اینکه  جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب استان  حاکم خواهد شد که در برخی  مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه خواهد بود، افزود:

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای چهار درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هشت و ۲۵ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم است
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد