Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: به تیم سپاهان و عوامل این تیم خیر مقدم می‌گویم. نیازی نیست که درباره سپاهان حرف بزنم، زیرا یکی از پویا‌ترین و بهترین تیم‌های لیگ برتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش کردیم به تدریج کیفیت تیم را بالاتر ببریم. اکنون در حال تیم شدن هستیم. تمامی بازیکنان تلاش می‌کنند تا پروسه تیم سازی مس رفسنجان در فصل اول را به سرانجام برسانند.

با درخواست ما برای تعویق بازی مقابل سپاهان مخالفت شد

ربیعی در ادامه گفت: بازی فردا مهم و با کیفیت خواهد بود و مطمئنم در کنار برنامه‌های تاکتیکی که داریم، تیم از لحاظ ذهنی و روانی آماده است. با توجه به مشکلات زیادی که در چند هفته اخیر داشتیم و فشاری که بازی‌های فشرده به تیم مس رفسنجان وارد کرد، درخواست کردیم که بازی ما با سپاهان ۲۴ ساعت به تعویق بیفتد، زیرا تک بازی هفته هشتم قرار است میان ما و سپاهان برگزار شود. به هر حال با درخواست ما موافقت نکردند و ما هم از تصمیم مسئولان برگزار کننده مسابقات تمکین می‌کنیم، اما گلایه من در این قضیه پا بر جا است، زیرا تیم مس رفسنجان در این مقطع مظلوم واقع شده است. با توجه به اینکه تاریخ بازی هفته آینده ما و سپاهان به خاطر پرسپولیس هنوز مشخص نشده، امکان داشت که این بازی با تاخیر برگزار شود.

با وجود گلایه هایی که دارم از تصمیمات مسئولان تمکین می کنم

ربیعی افزود: به دلیل بارش برف بازی مس رفسنجان با تراکتور را بدون اینکه از ما نظر بخواهند، یک روز به تعویق انداختند و درباره بازی فردا هم می‌توانستند چنین تصمیمی اتخاذ کنند. همان طور که گفتم همچنان به صورت محترمانه گلایه مندم، اما از تصمیمی که گرفته شد تمکین می‌کنم. در ۳ - ۴ هفته اخیر نتوانستیم تمرین چندانی کنیم، زیرا فرصتی که از بازی قبل تاکنون داشتیم، صرف ریکاوری شد. در ۳ بازی اخیر تعویض‌های اجباری داشتیم و دلیلش این بود که تیم ما دائم در حال رفت و آمد به شهر‌های دیگر است و فاصله چندانی میان بازی‌ها وجود ندارد.

انشاالله در برنامه ریزی مسابقات کمی انصاف در قبال تیم ما به وجود بیاید

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به مشکلات سخت افزاری تیمش عنوان کرد: از طرف دیگر خودمان هم مشکلات سخت افزاری داریم، زیرا یک هفته در میان در چمن مصنوعی بازی می‌کنیم. برخی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، اجتناب ناپذیر است و بخش دیگر را می‌توان برطرف کرد. تلاش می‌کنیم که محققانه و با تدبیر از این مسئله عبور کنیم. انشاالله در برنامه ریزی مسابقات کمی انصاف در قبال تیم مس رفسنجان به وجود بیاید.

نباید هدف تیم گُم شود

او درباره پیروزی مس رفسنجان در ۲ هفته گذشته عنوان کرد: این موضوع را از قبل اعلام کرده بودیم. نگاه هوادارانه برای من قابل احترام است، زیرا به خاطر هواداران در این جایگاه هستم و به کمک مجموعه‌ای که در کنارم قرار دارد، توانستیم به یک حسرت ۱۴، ۱۵ ساله پایان دهیم و حالا مس رفسنجان وارد لیگ برتر شده است. اما هدف ما نباید گم شود.

روند کیفی مس رفسنجان نشان داد که نگاه تخصصی  در تیم حکم فرما است

او افزود: هدف ما مشخص است و باید بدانیم که دنبال چه چیزی هستیم. بازی‌هایی داشتیم که از نظر کیفی بد عمل نکردیم، اما نتوانستیم امتیازات کامل را بگیریم یا اصلا نتوانستیم امتیاز بگیریم، اما روند کیفی نشان داد که کار‌هایی را روی تیم انجام می‌دهیم و نگاه تخصصی در تیم حکم فرما است.

می‌دانستم که اتفاقات خوبی برای مس رفسنجان رخ می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه گفت: من همه را به صبوری دعوت کرده بودم، زیرا می‌دانستم که به وقتش اتفاقات خوبی خواهد افتاد. اعلام کرده بودم که روز‌های خوب فرا می‌رسد. هفته گذشته نساجی را در قائمشهر شکست دادیم. یک پیروزی و ۳ امتیاز خارج از خانه را شاید بتوانیم اینطور ببینیم که ۲ باخت ما مساوی شده و بازی قائمشهر را هم مساوی کردیم.

هدف ما حفظ مس رفسنجان در لیگ برتر است

ربیعی عنوان کرد: هدف ما این است که مس رفسنجان را در سال اول در لیگ برتر حفظ کنیم. هر چقدر رتبه آبرومندانه‌تر و محترمانه باشد اتفاق بهتری رخ خواهد داد، اما قاعده کار این است که تیمی که نخستین سال حضورش در لیگ برتر را می‌گذراند، این سهمیه ارزشمند را در پرچالش‌ترین سال حضورش در لیگ برتر حفظ کند. این موضوع درباره تمام تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود کرده اند، وجود دارد  ارتباطی به هزینه و شرایط آن‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید:‌

مصاف حساس خودروسازان/ شجاعی به دنبال هتریک در آبادان می‌توانیم به مس رفسنجان امیدوار باشیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: در لیگ امسال هم امتیازات زیادی میان تیم‌ها تقسیم می‌شود، اما فکر می‌کنم مس رفسنجان تا اینجا ثابت کرده که می‌تواند تیم خوب، آبرومند و مستحکمی باشد. شرایط درونی تیم را هم سعی کردیم کاملا حرفه‌ای و با مودت بین تمامی اعضاء ایجاد کنیم. در مجموع می‌توانیم به مس رفسنجان امیدوار باشیم. فردا بازی سخت و مهمی داریم. هر ۲ تیم قطعا تدابیر ویژه‌ای برای این بازی دارند. باید ببینیم کدام یک از برنامه‌ها نتیجه می‌دهد. یکی، ۲ بازیکن اصلی خودمان را به خاطر مسائلی که گفتم در اختیار نداریم و شکایتی هم نمی‌کنیم. اطمینان داریم که مجموعه ما از پس بازی بر می‌آید. انشاالله همه فردا شاهد یک بازی خوب باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان مس رفسنجان لیگ برتر هدف ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود