Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@06:33:11 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (یکم دی ماه)

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۰۸۷۸

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (یکم دی ماه)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته تغییرات بسیار زیادی داشت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سقوط گوشی پرچمدار جدید شرکت سامسونگ از صدر جدول برترین‌ها به گوشی‌های آخر فهرست اشاره کرد. در صدر فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته شاهد حضور گوشی Redmi Note 9 Pro 5G هستیم که در گذشته و با انتشار شایعاتی درباره گوشی Galaxy S21 شاهد قرارگیری آن در رتبه سوم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین رتبه گوشی‌های پرطرفدار نیز به گوشی دیگری از شرکت شیائومی یعنی گوشی Poco M3 تعلق گرفته است که در هفته گذشته این گوشی در رتبه چهارم قرار داشت.

رتبه سوم گوشی‌های برتر به پرچمدار شرکت اپل یعنی گوشی iPhone 12 تعلق گرفته است که در هفته گذشته به دلیل انتشار شایعات مختلف به رتبه هفتم سقوط کرده بود و حال توانسته است جایگاه اصلی خود را به دست آورد. رتبه چهارم فهرست پرطرفدارترین گوشی‌ها به گوشی Galaxy A51 تعلق گرفته است که مدت زیادی از عرضه آن در بازار می‌گذرد اما همچنان این گوشی در فهرست برترین‌ها حضور دارد و جایگاه چهارم جدول به این گوشی تعلق دارد.

گوشی پنجم فهرست‌ برترین گوشی‌های هوشمند به گوشی Redmi Note 9 Pro اختصاص یافته است که این گوشی در گذشته در رتبه هشتم قرار داشت. رتبه ششم پرطرفدارترین گوشی‌ها به گوشی Galaxy A72 تعلق دارد که حضور آن در این فهرست صرفا به دلیل انتشار شایعات درباره این گوشی است.

هفتمین جایگاه گوشی‌های پرطرفدار هوشمند به گوشی Xiaomi Poco X3 NFC تعلق گرفته که به تازگی وارد این فهرست شده است. هشتمین جایگاه نیز به گوشی پرطرفدار Xiaomi Mi 10T Pro 5G اختصاص یافته است که در گذشته در رتبه دهم قرار داشت. گوشی Samsung Galaxy S21+ 5G نیز از رتبه اول به رتبه نهم سقوط کرده است و در جایگاه دهم نیز گوشی Samsung Galaxy A21s قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۴ آذر)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ گوشی هوشمند گوشی برتر گوشی برتر هفته پرطرفدارترین گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  همچنین حضور ایران و بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی از ترس اعتراض ها در دوسالانه ونیز از خبرهای داغ این حوزه بود. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»