Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سردار خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در ۲۳ آذرماه سال جاری واحد گشت کلانتری شهرستان مهاباد در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پارک شده بعنوان خودرو سرقتی مظنون و در حین بررسی آن، مهاجم بصورت مسلح اقدام به خروج از ساختمان و تیر اندازی به سمت ماموران و مردم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در اثر این تیراندازی ۳ نفر از مامورین و یک عابر حاضر در محل زخمی و یک نفر عابر شخصی نیز فوت می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نهایتا سارق مسلح با یک خودرو که بصورت روشن در خیابان پارک شده بود؛ از محل متواری و آن را در یک مسیر رها می‌کند که بلافاصله با این رخداد؛ طرح مهار و دستگیری سارق مسلح در سطح منطقه اجرا شد.

سردار خرم نیا با اشاره به اینکه پس از بررسی‌ها و رد گیری‌های صورت گرفته توسط تیم‌های ویژه پلیس، گفت: سرانجام سارق مسلح در مخفیگاهش شناسایی شد، اما هیچ گونه اقدامی برای دستگیری در آنجا به منظور رعایت حال ساکنان محل (با توجه به مسلح بودن وی) صورت نگرفت.

او اضافه کرد: متهم شبانه بعد از خروج از مخفیگاهش و هنگام عزیمت به یکی از شهرستان‌های مرزی دستگیر و در بازجویی‌ها و تحقیقات صورت گرفته به جرایم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: اعضای این باند ۳ نفر بودند که همگی دستگیر و به چند فقره سرقت مسلحانه در مسیر مهاباد - بوکان اعتراف کرده و در نهایت برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگیری سارق سرقت مسلحانه قاتل فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت