Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات آنلاین نوجوانان جهان، با درخشش فوق العاده شطرنج بازان نوجوان تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

در رده آزاد زیر ۱۰ سال سینا موحد نوجوانان شایسته کشورمان با شکست دادن اندی وود وارد از ایالات متحده آمریکا با ریتینگ ۱۹۷۵ با نتیجه قاطع ۲ بر صفر دست به کار بزرگی زد و به فینال این رقابت ها راه یافت و فردا برای کسب نشان طلای جهان پیکار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده آزاد زیر ۱۶ سال نیز امیر رضا پورآقابالا نوجوان ارزنده تیم ملی کشورمان موفق شد حریف خود کاردوس خوزه گابریل از کلمبیا را با نتیجه ۱/۵ بر ۰/۵ شکست دهد و او نیز با راهیابی به فینال، فردا برای کسب مقام نخست و تصاحب مدال طلا به مصاف حریف خود برود.

مهدی غلامی اوریمی دیگر نماینده شایسته کشورمان که در دور پیش استاد بزرگ نامدار کشور روسیه را پشت سرگذاشته بود در عین شایستگی نتیجه را ۱/۵ بر ۰/۵، به حریف قدرتمند خود شانت سرگیسیان از ارمنستان واگذار کرد و از صعود به فینال رقابت ها بازماند و فردا برای کسب نشان برنز به مصاف حریف خود خواهد رفت.

روز سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ دیدارهای نهایی و رده بندی قهرمانی نوجوانان جهان برگزار خواهد شد و هر سه ملی پوش نوجوان کشورمان با هدایت مهرداد اردشی سرمربی و کاپیتان با تجربه کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۳۸۰ شرکت کننده از ۱۱۴ کشور جهان به میزبانی کشور گرجستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شطرنج نوجوانان تیم ملی آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام