Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور بر نقش‌آفرینی بیشتر مازندران در حل چالش‌های ملی تاکید کرد.

به گزارش برنا، در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و استاندار مازندران، معاون اول رییس جمهور عنوان کرد: راهکارهای اساسی برای شتاب بخشی به روند توسعه مازندران در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و استاندار این استان با معاون اول رئیس جمهور بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه ۲ساعته که در محل ریاست  جمهوری برگزارشد، جهانگیری با اشاره به قابلیت‌ها و توانمندی‌های ممتاز مازندران بر لزوم تسریع در حل مشکلات توسعه این استان تاکید کرد.


معاون اول رئیس جمهور نگاه دولت به مازندران را با توجه به جایگاه آن در سطح ملی حاکی از احترام و برجسته دانست و افزود: ریشه یابی و حل چالش‌های اساسی توسعه مازندران با استفاده از منابع استانی و ملی رویکرد محوری دولت است.
جهانگیری با تاکید بر اهمیت  منابع سرشار و استعدادهای طبیعی مازندران، خواستار برنامه‌ریزی بهینه برای جلوگیری از هدر روی این منابع  و تقویت آنها در روند توسعه ملی و بومی شد.

 رییس و اعضای مجمع نمایندگان مازندران نیز با تشریح بخشی از مشکلات پایه‌ای این استان در بخش های کشاورزی، صنعت ، گردشگری و جنگل و منابع طبیعی خواستار تغییر نگرش دولت به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منحصر بفرد این خطه شدند.


نمایندگان مردم مازندران با اشاره به پایین بودن ضریب برخورداری مازندران از اعتبارات ملی جبران عقب ماندگی‌های این استان را در گرو عزم قاطع دولت و بهره مندی از اعتبارات توازن منطقه ای دانستند.

این نمایندگان  با تاکید بر طلایه‌داری و پیشتازی مردم  مازندران در نشر ارزش‌های اعتقادی و انقلابی، توجه به حفظ و تقویت سامانه‌های فرهنگی و دینی این استان را رسالت خطیر دولت بیان کرده و خواستار افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌های دولتی در تامین و تقویت زیرساخت‌های توسعه ای دیار علویان شدند.


اعضای مجمع نمایندگان مازندران در خانه ملت  فعالیت‌های عرصه کشاورزی را تابلوی برجسته این استان در سطح ملی عنوان و خاطر نشان کردند: برخی تلاش‌های مخرب نظیر ساخت بدون مطالعه و غیر فنی سد فینسک آینده کشاورزی و محیط زیست مازندران را در تهدید قرار داره است.


 نمایندگان  مجلس با تجلیل از روند همگرایی و وحدت مسئولان استانی حول محورهای اساسی پیشرفت و توسعه مازندران، بر صرورت تشکیل کارگروه عملیاتی برای تسریع در اجرای پروژه های تحول آفرین در سیمای این استان تاکید کردند.
احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این نشست با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح‌های فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی دولت در این استان بر لزوم تلاش حداکثری برای بهره مندی از ظرفیت‌های موجود ملی و محلی در این راستا تاکید کرد.


استاندار مازندران با اشاره به اقدامات اساسی دولت در تقویت زیر ساختهای توسعه ای این استان گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان این دولت طرح‌های محوری درحال اجرای استانی به ثمر خواهد رسید.

حسین زادگان با تجلیل از پیگیری‌ها و هم افزایی نمایندگان مازندران در شتاب بخشی به روند توسعه این استان تقویت همدلی مسئولان در تحقق پیشرفت آرمانی این استان را سیاست اصولی دولت بیان کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگيري مجمع نمایندگان معاون اول توسعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در جلسه مشترک‌ معاونت با اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور اهمیت رفع ایرادات پروژه هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری کلان‌شهر شیراز، تسریع در روند تحویل اتوبوس‌های جدید از محل تسهیلات دولت و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه های فی مابین طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، هادی شه‌دوست شیرازی نیز در بیان جزئیات برگزاری این نشست مشترک اظهار کرد: همکاری‌های لازم در جهت تکمیل فازهای قبلی طرح سامانه سخت افزاری و نرم افزاری طرح مکانیزه ناوگان حمل و نقل مسافر درون شهری مطرح و مورد ارزیابی قرار گرفت و ارتقا سخت افزاری و اتمام شرح خدمات موضوع قرار داد پروژه BMS بررسی گردید.

وی در این نشست با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، تسریع در روند ورود اتوبوس‌های جدید که از طریق تعهدات دولت به کلان شهر شیراز اختصاص یافته است و در انتظار تعهدات خودروسازان قرار دارد را در جمع اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور خواستار شد.

در ادامه این نشست مصطفی کیانی رحیمی، عضو ناظر شورا در سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر در جریان این نشست به اهمیت افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر شیراز تاکید و تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی علاوه بر اینکه یک خدمت به شهروندان محسوب می‌شود و در ایجاد شغل و بهبود وضعیت اقتصادی خانوار شهری تأثیر بسزایی دارد. لذا با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری به عنوان یک نهاد خدمت رسان در چرخه رونق افزایی بی‌نصیب نمی‌ماند از این رو همکاری و همراهی اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در جهت سرعت بخشیدن به ورود اتوبوس‌های جدید بر اساس تعهدات دولت و ارتقا هوشمندسازی این ناوگان بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر شیراز در حوزه حمل و نقل به جهت بهتر انجام‌دادن رسالت خود در راستای افزایش خدمات حمل‌ونقل عمومی، ترویج خدمات حمل و نقل و فرهنگ استفاده و بهره‌گیری از خدمات زیرساختی حمل و نقل عمومی، سیاست گذاری‌های کلان و بزرگی را برنامه‌ریزی کرده است که قطعاً با افزایش خدمات دولت به این ناوگان در سال جاری و البته حمایت اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور میسر می‌شود.

به گزارش ایمنا، پیگیری و به اتمام رساندن قرارداد فی مابین شهرداری شیراز و اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در راستای هوشمند سازی و تعیین تکلیف ناوگان حمل و نقل عمومی از اهداف این نشست مشترک به شمار می‌رفت.

کد خبر 747913

دیگر خبرها

  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس