Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@20:24:56 GMT

اعتراض شدید گل محمدی: لیگ برتر مسخره شده

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۱۰۳۳

اعتراض شدید گل محمدی: لیگ برتر مسخره شده

سرمربی پرسپولیس با انتقاد شدید از سازمان لیگ، اعلام کرد که بابت لغو دیدار این تیم با ذوب آهن، به دنبال شفاف سازی است.

کاروان پرسپولیس پس از شکست در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و عدم دستیابی به مقام قهرمانی، شب گذشته وارد تهران شد. یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در بدو ورود، با مصاحبه ای به انتقاد از سازمان لیگ پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که او در مورد فشردگی دیدارهای تیمش با سازمان لیگ نامه نگاری کرده ولی آنها پاسخی به او نداده اند. او گفت: ما برای سازمان لیگ نامه ای ارسال کرده ایم ولی هنوز هیچ جوابی به نامه ما نداده اند. یکی بیاید دلیل لغو بازی با ذوب آهن را توضیح دهد. خیلی انگار این مسئله باب شده است!

گل محمدی در ادامه صحبت هایش طعنه ای هم به لغو دیدارهای استقلال و فولاد در فصل گذشته زد. او معتقد است که لغو دیدارها مطابق میل باشگاه ها، باعث می شود لیگ برتر به مسخره بازی تبدیل شود!

گل محمدی به نوعی با یادآوری لغو دیدار استقلال با پارس جنوبی و فولاد در برابر نساجی در سال گذشته، گفت: سال گذشته این اتفاق برای تیمی رخ داد و اعلام کردند ما کرونایی زیاد داریم و نرفتند که بازی کنند و بازیشان را عقب انداختند. امسال نیز این اتفاق برای ذوب آهن رخ داد. این یک جور مسخره بازی در لیگ ماست.

اما سرمربی پرسپولیس در بخش پایانی صحبت هایش، دست به یک افشاگری بزرگ زد. گل محمدی گفت که بعضی از تیم ها با وجود اطلاع از ابتلای بازیکنانشان به کرونا، آنها را در ترکیب تیم قرار داده و بازی کرده اند.

سرمربی پرسپولیس گفت: من شنیده ام که بعضی از باشگاهها می دانند که بازیکن کرونایی دارند ولی او را به زمین بازی می فرستند. من حتی خبر دارم که سرمربی یکی از تیم ها به کرونا مبتلا شده بود ولی به رختکن و جلسه فنی تیم و حتی به کنار زمین رفته است.

البته گل محمدی به وضوح مشخص نکرد این اتفاق در لیگ برتر به وجود آمده یا در رده های دیگر ولی به هر حال در صورت صحت این ادعا، اتفاق ناگوار و تأسف برانگیزی در فوتبال ایران رخ داده است./ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

واکنش جاودانی به بیانیه پرسپولیس؛ دوست هیچ باشگاهی نیستم/ قبل از بازی با افکار عمومی مصاحبه ام را درست بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سرمربی پرسپولیس سازمان لیگ گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟

در شرایطی که فقط ۵ بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان هم شود باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کرد
  • منتقد گل‌محمدی به جمع حامیانش پیوست!
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!