Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به تغییر وضعیت این شهرستان گفت : قرار گرفتن شهرستان‌ها در هر وضعیتی تابع رفتار هوشمندانه مردم در مبارزه با ویروس کروناست و رسیدن شهرستان به وضعیت زرد در سایه عمل توام با مسئولیت پذیری مردم شریف در انجام شیوه نامه‌های بهداشتی به نتیجه رسیده است که جای قدردانی صمیمانه از آن‌ها را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : تغییر در وضعیت شهرستان‌ها تابع رفتار و کنش‌های مردم است و به همان میزانی که مردم در رعایت دستورالعمل‌ها و کاهش مرگ ومیر‌ها و بستری‌ها موثر بوده اند، به همان اندازه در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در افزایش مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها و بازگشت به وضعیت‌های نارنجی و قرمز و در نتیجه اعمال محدودیت‌ها اثرگذار خواهند بود.

حیدری افزود: کرونا همچنان در کمین است و زنجیره انتقال آن قطع نشده و وجود دارد که در صورت بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی و نداشتن فاصله گذاری اجتماعی، نزدن ماسک و نشستن دست‌ها و یا تشکیل دورهمی‌ها مجددا گسترش پیدا می کند و سلامتی جامعه را به مخاطره می‌اندازد.

فرماندار اسلام آبادغرب وضعیت زرد را شکننده دانست و ادامه داد: رفتار‌های هوشمندانه و مراقبت‌های فهیمانه مردم در تعیین وضعیت‌ها بسیار حائز اهمیت است و انتظار می‌رود آحاد جامعه به این مهم توجه جدی داشته باشند که کرونا تمام نشده و از عادی ساختن رفتار‌ها به طور جدی پرهیز کنند تا فضا به سمت سالم سازی محیط اجتماعی و کسب یک شرایط مطمئن رقم بخورد.

حیدری با اشاره به اینکه مراسم‌های شادی و عزا کانون‌های انتشار ویروس کرونا هستند خواستار برگزار نکردن این مراسمات و رفتار همراه با مسئولیت پذیری توسط مردم بزرگوار شهرستان شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم

مولانا فضل‌الرحمان، رهبر حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان می‌گوید که دولت این کشور او را به دلیل تلاش برای بهبود روابط میان اسلام‌آباد و افغانستان تحت تسلط طالبان مجازات می‌کند.

فضل‌الرحمان افزود ما به دلیل تلاش برای بهبود روابط میان پاکستان و افغانستان مجازات می‌شویم.

گفتنی است که حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان در انتخابات ۸ فبروری ۲۰۲۴ این کشور نتوانست رأی قابل توجهی به دست آورد.

این مخالف سیاسی دولت پاکستان به رهبری نواز شریف، بار دیگر انتخابات گذشته این کشور را پُر از تقلب خوانده و خواستار برگزاری انتخابات مجدد شده است.

بربنیاد گزارش ای‌ان‌آی، وی همچنان سیاست اسلام‌آباد در قبال فلسطین و اسرائیل را مورد انتقاد قرار داده است.

مولانا فضل‌الرحمان پس از افزایش حملات تحریک طالبان پاکستانی (تی‌تی‌پی) بر نیروهای امنیتی این کشور که ادعا می‌شود از حمایت طالبان برخوردار است، چند ماه پیش در دیدارش با ملا هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان گفته بود که این گروه باید میان اسلام‌آباد و تی‌تی‌پی یکی را انتخاب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان