Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:41:35 GMT

مورینیو به دنبال یک خرید بزرگ در آلمان

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۱۱۷۴

مورینیو به دنبال یک خرید بزرگ در آلمان

مارسل سابیتزر به اولویت اول باشگاه تاتنهام برای بازار زمستانی پیش رو تبدیل شده است.


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد پرفراز و نشیب تانگی اندومبله در مرگز میدان نارضایتی ژوزه مورینیو را در پی داشته و نشریه دیلی میل امروز در گزارشی مدعی شد مارسل سابیتزر، هافبک 26 ساله لایپزیش به شدت مورد توجه اسپرز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاتنهام از زمان ورود مورینیو خرید چندان بزرگ و گرانقیمتی انجام نداده و حالا ممکن است مارسل سابیتزر اولین خرید هنگفت این سرمربی پرتغالی لقب گیرد.

 

 

ژوزه مورینیو در بازی فصل گذشته تاتنهام مقابل لایپزیش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تحت تاثیر عملکرد این هافبک اتریشی قرار گرفت و مایل است تا سقف 50 میلیون یورو برای خرید کاپیتان لایپزیش سرمایه گذاری کند. با توجه به اینکه قرارداد سابیتزر در ژوئن 2022 با باشگاه لایپزیش به پایان می رسد، زمستان امسال می تواند زمان ایده آلی برای جدایی او باشد. اگر این اتفاق رخ ندهد، باشگاه آلمانی در تابستان بعدی محبور است با رقم پایین تری مجوز جدایی سابیتزر را صادر کند و به همین علت احتمالا انتقال او به لندن در فصل زمستان کم نیست.

 

درخشش مارسل سابیتز در ترکیب لایپزیش در فصل گذشته به حدی بود که نام او در بین 11 بازیکن برتر لیگ قهرمانان قرار گرفت و او نقش مهمی در رسیدن این تیم آلمانی برای اولین بار در تاریخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد. البته لایپزیش در نهایت مغلوب پاری سن ژرمن شده و شانس راهیابی به فینال را از دست داد.

آر بی لایپزیش تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها

تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها

دیگر خبرها

  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست