Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه القدس العربی، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق امروز، دوشنبه از بازداشت شماری از مقامات در پی بمباران موشکی شب گذشته منطقه سبز بغداد خبر داد.

مصطفی الکاظمی در جمع خبرنگاران گفت: شماری از مقامات را در بخش‌های امنیتی دستگیر و پس از بمباران آن‌ها را به زندان انداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: بمباران روز گذشته در منطقه سبز یک اقدام تروریستی بزدلانه بود. ما هیچ حمله‌ای را به نمایندگی‌های دیپلماتیک در عراق نمی‌پذیریم.

او در ادامه تصریح کرد: موشک‌هایی که دیروز شلیک شد، به سمت عراقی‌ها افتاد و آن‌ها را زخمی کرد.

گفتنی است ارتش عراق و سفارت آمریکا در بغداد یکشنبه شب اعلام کردند دست کم ۸ موشک کاتیوشا در منطقه سبز سقوط کرده است؛ مسأله‌ای سبب وارد آمدن خسارت‌هایی جزئی شد.

همچنین یک منبع امنیتی که در منطقه سبز بغداد اعلام کرد یک سامانه ضد موشکی که برای دفاع از سفارت آمریکا قرار داده شده، توانست مسیر یکی از این موشک‌ها را تغییر دهد.

سفارت آمریکا با محکوم کردن این حمله، از تمامی سران سیاسی و دولتی عراق خواست تا گام‌هایی را برای جلوگیری از این حملات و نیز پیگرد عاملان آن بردارند.

در بیانیه‌ای که از سوی سفارتخانه آمریکا منتشر شده، آمده است: موشک‌هایی که این منطقه بین المللی را هدف گرفته، سبب پاسخ سامانه‌های دفاعی سفارتخانه شد و خسارت‌هایی جزئی را به این سفارتخانه وارد کرده؛ اما خسارت‌های جانی در بر نداشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق سفارتخانه آمریکا سفارت آمریکا منطقه سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به الجلیل اشغالی/ موشک‌باران جبل میرون+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از شلیک دست‌کم ۱۸ موشک از جنوب لبنان به منطقه جبل میرون در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای چند انفجار و آژیر خطر در منطقه اشغالی الجلیل خبر دادند.

کد خبر 6095815

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • حمله پهپادی حزب الله به الجلیل اشغالی/ موشک‌باران جبل میرون+ فیلم
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو