Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، سید موسی حسینی کاشانی با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام دریافت ۲ نوع تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در سامانه تحفه امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: تسهیلات بانک آینده با کارمزد ۱۶ درصد که ثبت تقاضای این تسهیلات بدون محدودیت زمانی و میزان درخواستی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با کارمزد چهار درصد نیز تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲۰ درصد از میزان کل این تسهیلات (۲۰۰ میلیارد تومان) به تقاضاهای بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان و پس از بررسی در کارگروه ملی اعطا می‌شود.

حسینی کاشانی تصریح کرد: به دلیل اختلال روزهای اخیر در سامانه تحفه، مهلت ثبت‌نام به محض رفع مشکل کندی سرور به مدت سه روز تمدید خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام مرحله دوم تسهیلات کرونایی با کارمزد ۱۲ درصد در سامانه کارا (وزارت کار) از اول دی ماه و به محض ابلاغ دستورالعمل آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: البته دریافت تسهیلات مرحله دوم کارا، برای افرادی امکان‌پذیر است که از طریق پیامک و یا اطلاعیه معاونت‌های تخصصی، مشمول دریافت اعلام می‌شوند./

برچسب‌ها تسهیلات بانکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تسهیلات بانکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن