Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@17:47:02 GMT

از حافظان سلامت اسلامشهر تجلیل و قدردانی شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۱۵۴۷

از حافظان سلامت اسلامشهر تجلیل و قدردانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر عصر امروز در آئین بزرگداشت حافظان سلامت شهرستان اسلامشهر در سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار کرد: تیم پرستاری، درمانی و بهداشتی شهرستان اسلامشهر در حوزه مبارزه با اپیدمی، شیوع و درمان بیماری منحوس کرونا توفیقات بسیار خوبی داشته که بخش عظیمی از این توفیقات را مرهون زحمات، ایثارگری و از خودگذشتگی پرستاران و کادر درمانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در روز پرستار تمامی مسؤولان باید تلاش کنند ضمن رفع مشکلات و دغدغه‌های پرستاران و پرداخت حق الزحمه مناسب، بر حفظ و افزایش شأن و جایگاه پرستار بیافزایند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه ۱۱ ماه است درگیر بیماری کرونا هستیم، تأکید کرد: این ویروس منحوس به لحاظ مختصاتی که دارد، مشقت‌های فراوانی برای کادر درمان به وجود آورده و باید قدردانی زحماتشان باشیم تمام کسانی که دغدغه سلامت، عمران و آبادانی کشور را دارند، در شرایط کنونی ضمن توجه و دعای خاص برای کادر پزشکی و درمانی مشقت‌های آن‌ها را نیز درک کرده‌اند.

مرسلپور با تأکید بر اینکه مردم به کار فرهنگی در این حوزه نیاز دارند، تصریح کرد: شما پرستاران می‌توانید در عین حالی که درمان می‌کنید، همراه بیمار یا خود بیمار را توجیه کنید تا از رنج‌های بیماری و سختی و زحمات پرستاران و پزشکان را به اطرافیان منتقل کرده که بیشتر مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه یلدای امسال به دلیل تنها ماندن در خانه بیش از ۷۵ درصد از مردم در تاریخ کشور ثبت می‌شود، ادامه داد: با وجود توفیقات، همراهی و همکاری مردم اسلامشهر در راستای انجام مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان، تنها کمتر از ۱۰ درصد از کسبه توجهی به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا نکرده همچنان به فعالیت خود ادامه دادند و برخی ادارات و شعب بانک‌ها نیز به‌رغم همه تذکرات به خوبی دستورالعمل‌ها را رعایت نکردند که از این بابت از پرستاران و کادر درمانی شهرستان عذر می‌خواهم که پس از ۹ ساعت کار مداوم در بیمارستان حین بازگشت به خانه با صحنه‌های عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نزدن ماسک برخی افراد مواجه و ناراحت می‌شوند.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه همکاری خوب و قابل قبول عام مردم جای شکرگزاری دارد، خاطرنشان کرد: شما پرستاران واقعاً فرشته نجات هستید و امیدوارم مسؤولان نظام قدر شما را خوب بدانند، چرا که این ایثار و از خودگذشتگی تنها در بین ایرانیان وجود دارد و در دوران دفاع مقدس نیز پرستاران و وظیفه مداوا و مراقبت از رزمندگان را بر عهده داشتند، که جای بسی تقدیر و مقدس است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از پرستاران و کادر درمان بیمارستان‌های امام رضا(ع)، امام زمان(عج)، اورژانس ۱۱۵ و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر با اهدای شاخه‌های گل و لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان سلامت مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر تجلیل از پرستاران بیمارستان های امام رضا ع امام زمان عج شهرستان اسلامشهر کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی افزود:این اقدام در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی جهت ارائه خدمات درمانی مناسب و ارزان قیمت به آحاد مردم صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: از امروز هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.
رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند