Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@22:50:06 GMT

چین: واشنگتن در حملات هکری "بدنام" است

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۱۶۰۸

چین: واشنگتن در حملات هکری 'بدنام' است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین اظهار کرد: چین به شدت با سیاسی کردن پرونده امنیت اینترنت و بدنام کردن وجهه و آبروی کشوری مخالف است. این مساله به حل مشکلات حملات هکری کمکی نمی‌کند، بلکه ممکن است اعتماد متقابل بین کشور‌ها را از بین برده و بر همکاری در این زمینه تاثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آمریکا خودش به لحاظ حملات هکری بدنام است.

این اظهارات مقام چینی در واکنش به ادعا‌های رئیس‌جمهوری آمریکا است که در آن چین را مسؤول احتمالی حملات هکری اخیر به آژانس‌های فدرال آمریکا خوانده بود.

رسانه‌های آمریکایی اخیرا گزارش دادند، هکر‌هایی مرتبط با کشوری خارجی نهاد‌هایی نظیر وزارت خزانه‌داری، امنیت داخلی و اداره ارتباطات و اطلاعات ملی وابسته به وزارت بازرگانی این کشور را هدف قرار دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته پژوهش روز پرستار کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام سخنگوی وزارت خارجه چین امنیت اینترنت حملات سایبری حملات هکری وانگ ونبین هفته پژوهش روز پرستار کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام حملات هکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد

وزارت امور خارجه لبنان امروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای درباره هر گونه تشدید حملات رژیم صهیونیستی به شهر رفح هشدار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، وزارت امور خارجه لبنان در بیانیه‌ای هشدار داد که هر گونه تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح منجر به وقوع فاجعه بزرگ انسانی برای بیش از یک میلیون فلسطینی آواره در این منطقه، می‌شود.

در این بیانیه آمده است که هر گونه حمله رژیم صهیونیستی به رفح به اجرای طرح این رژیم برای کوچاندن اجباری فلسطینیان کمک خواهد کرد.

وزارت خارجه لبنان همچنین خواستار اقدام فوری جامعه جهانی و کشورهای تأثیرگذار برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی، نقض قانون بین‌المللی بشردوستانه و قطعنامه‌های بین‌االمللی توسط این رژیم و نیز تلاش برای حصول توافق آتش‌بس دائمی در نوار غزه شد.

جنبش حماس دوشنبه شب (دیشب) موافقت خود با پیشنهاد قطر و مصر درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه را اعلام کرد اما با وجود موافقت حماس، کابینه رژیم صهیونیستی حمله زمینی به رفح را تصویب کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز (سه شنبه) حملات به مناطق مختلف شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه و نیز یورش زمینی به بخش فلسطینی گذرگاه رفح را آغاز کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • متفاوت ترین حمایت دانشجویان آمریکایی از فلسطین | ویدئو
  • واشنگتن: ارسال تسلیحات و مهمات آمریکایی به اسرائیل متوقف شد
  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • آمریکا در بحرانی‌ترین دوره‌ تاریخ خود قرار دارد
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟