Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان در کنفرانس خبری در شهر مولتان در شمال شرق این کشور این مساله را مطرح کرد.

او گفت: برای وزیر خارجه امارات به طور قطعی موضع پاکستان در قبال اسرائیل را مشخص کردم. ما تا زمان که به راه حل ملموس و دائمی درباره پرونده فلسطین حاصل نشود، هرگز با اسرائیل رابطه برقرار نکرده و نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اظهارات قریشی یک روز پس از سفرش به امارات مطرح شد که بسیاری آن را در میان شایعات مبنی بر این‌که اسلام‌آباد به صورت محرمانه فرستاده‌ای به تل‌آویو فرستاده، "قطعی" خواندند.

اسلام آباد عملا این گزارش‌ها را که در اکثر رسانه‌های رژیم صهیونیستی آمده بودند، رد کرد.

او در پاسخ به سوالاتی درباره گزارش‌هایی درخصوص فشار‌هایی از جانب امارات و عربستان درباره به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی گفت: من به همتای اماراتی عمق احساسات و عواطف پاکستانی‌ها نسبت به کشمیر و فلسطین را اطلاع داده و توضیح دادم.

او اضافه کرد: وزیر خارجه امارات به خوبی احساسات ما را در دو پرونده درک کرد.

قریشی در عین حال مشخص نکرد که آیا همتای اماراتی از او به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را درخواست کرده یا نه؟

وزیر خارجه پاکستان همچنین ادعا‌های فشار بر اسلام‌آباد درباره به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را رد کرد و افزود: اولا هیچ فشاری بر ما نیست، دوما، باید وقت تصمیم‌گیری منافع پاکستان را در نظر بگیریم نه زیر فشار طرفی تصمیمی بگیریم. ما سیاست خود را داریم و هم‌چنان به آن پایبندیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته پژوهش روز پرستار کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام پاکستان امارات اسرائیل عادی سازی روابط هفته پژوهش روز پرستار کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام رژیم صهیونیستی وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بار‌ها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بار‌ها اعلام کرده نیرو‌های مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشور‌های خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند، زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشور‌های منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آن‌ها شده تصمیم‌گیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین