Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عراقی، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق در نشست خبری روز دوشنبه خود از بازداشت چند مظنون حمله راکتی یکشنبه شب به منطقه سبز بغداد خبر داد.

مصطفی الکاظمی با بیان اینکه «حمله راکتی روز گذشته به منطقه سبز یک اقدام تروریستی بزدلانه بود»، افزود: راکت ها به عراقی ها آسیب زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگونه تعدی به هیات های دیپلماتیک پذیرفتنی نیست و گروهی مظنون در ارتباط با این حمله بازداشت شده اند.

وی در عین حال از بازداشت برخی مسئولان یگان های امنیتی و زندانی کردن آنها بعد از حمله راکتی اخیر به منطقه سبز خبر داد.

لازم به ذکر است که منابع خبری یکشنبه شب از شلیک چند فروند راکت کاتیوشا به منطقه سبز بغداد خبر دادند. این راکت‌ها به سمت سفارت آمریکا در منطقه الخضراء شلیک شده بود.

صابرین نیوز پیرامون این رویداد اعلام کرد که در این حمله بیش از ۱۱ راکت به سفارت آمریکا در بغداد اصابت کرده است.

پس از وقوع این حمله، آژیرهای هشدار از داخل پایگاه سوم التوحید در سفارت آمریکا در بغداد به صدا درآمد.

کد خبر 5101670

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی عراق منطقه سبز بغداد حمله راکتی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ روسیه سوریه ویروس کرونا ایران عربستان سعودی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن افغانستان ترکیه منطقه سبز حمله راکتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های المجاهدین فلسطین اعلام کرد که شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه را در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه راکت‌باران کرده است.

این خبر در حالی است که رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود مناطقی را در شمال غرب خان‌یونس در جنوب نوار غزه بمباران کرد.

محله الزیتون در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی شدید رژیم اشغالگر قرار گرفت.

بیت لاهیا در شمال نوار غزه هم از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در امان نماند. این بمباران چند روز پس از آن صورت می گیرد که ارتش اشغالگر به ساکنان ۴ محله در بیت لاهیا دستور خروج داد تا زمنیه برای انجام عملیات نظامی در این منطقه فراهم شود.

رژیم صهیونیستی همچنین چند شهرک مسکونی را در منطقه المغراقه در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را با خاک یکسان کرد.

کد خبر 6089208

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس