Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عابدین داغمه‌چی فیروزجایی طی گفت‌وگویی  با اشاره به  زمان آغاز طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: این طرح در قالب پنج کمیته عملیاتی، حمایت، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت در راستای غربالگری، مدیریت و کنترل کرونا شروع شد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های مقاومت در محلات با همکاری بهداشت بعد از شناسایی مبتلایان و ناقلان، تمامی امکانات را جهت جلوگیری از تشدید ویروس کرونا در اختیار آنها قرار می‌دهد، افزود: خدمات ارائه شده به بیماران، شامل گندزدایی منازل، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، غذای گرم، گوشت، نان، اهدای کارت هدیه، خرید مایحتاج خانوار، خرید داروی مورد نیاز بیماران و کمک‌های مالی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده بسیج ناحیه چالوس در ادامه با بیان اینکه  بسیج اصناف در سطح شهرستان وظیفه نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در بازار را به عهده دارد، خاطرنشان کرد: نیرو‌های بسیجی با کمک نیروی انتظامی کنترل و محدودیت تردد را بر عهده دارند، ۱۷۰ پایگاه مقاومت در طرح محله محور شهید سلیمانی برای غربالگری کرونا به صورت شبانه‌روزی در شهرستان فعالیت می‌کنند.

داغمه‌چی افزود: بسیج جامعه زنان سپاه  شهرستان هم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و همزمان با شب یلدا بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و به دست نیازمندان رساندند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج/و

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر