Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: مطب پزشکان، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها به دلیل تجمع بیماران می‌توانند محلی برای شیوع بیماری کرونا باشد، بنابراین غیر از موارد اورژانسی از مراجعه بدون وقت قبلی به پزشک و مراکز درمانی خودداری کنید.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در صورت مراجعه از پزشک او بخواهید اگر در درمان شما مشکلی ایحاد نمی‌شود اقدامات تشخیصی_درمانی را به تعویق اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت مراجعه به پزشک از حضور در فضاهای انتظار شلوغ خودداری کنید و در صورت امکان تا رسیدن نوبت در فضای آزاد منتظر بمانید. همچنین ضروری است در صورت حضور در سالن انتظار فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنید. از حضور بیش از یک نفر در اتاق پزشک اجتناب شود مگر اینکه در شرایط ضروری فرد نیاز به همراه داشته باشد.

لاری گفت: بعد از بازگشت به خانه دست‌های خود را شسته و وسایل شخصی خود را با محلول ضدعفونی کننده ۷۰ درصد الکل ضدعفونی کنید. از پزشک یا ارائه دهنده خدمت بخواهید بازوبند دستگاه فشارخون و گوشی پزشکی را بعد از هر بار استفاده ضدعفونی کند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در صورت استفاده از تخت معاینه از ارائه دهنده خدمت بخواهیم روکش را تعویض و صندلی معاینه را برای هر بیمار ضد عفونی کند. در صورتی که از دستگاه قندخون استفاده می شود از پزشک بخواهید قبل و بعد از استفاده از دستگاه، آن را ضد عفونی‌ کند. از لحظه خروج از منزل از ماسک استفاده کنید و از لمس دهان و چشم و بینی خودداری کنید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پزشک سیما سادات لاری توصیه های کرونایی مراجعه به مطب پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با اتنتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه‌ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه ضمن تسلیت به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی توضیح داد: مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کرده و فوت در تهران اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه‌ی افزاید: هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز بکار این پزشک در استان هیچ مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه منتقل نشده است و به همین دلیل فوت وی نمی‌تواند هیچ گونه ارتباطی با محل خدمت وی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر افراد خواست اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی روز‌های گذشته خبر فوت این پزشک طرحی جوان تحت عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان
  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز