Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:43:40 GMT

ترابیان: باید از پرسپولیس حمایت شود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۲۱۶۱

ترابیان: باید از پرسپولیس حمایت شود

«رضا ترابیان» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، درباره شکست پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم قبل از بازی همه فکر می کردیم که قرار است مقابل تیمی بسیار قدرتمند بازی کنیم و حتی در ۱۰ دقیقه اول هم تحت تاثیر این مسئله بودیم اما هرچه بازی رو به جلو رفت بچه‌ها به خودشان آمدند و اعتماد به نفس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی ما به گل هم رسیدیم اما بعد از گل کمی احساسی شدیم و آن پنالتی را به اولسان دادیم. پنالتی دوم هم واقعا آماتور گونه بود. اگر ما گل اول را نمی‌خوریم در نیمه دوم می توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در شرایطی به فینال رسید که واقعا دست کادر فنی روی نیمکت خالی بود اما باز هم خوب بودند و اگر آن دو اشتباه رخ نمی‌داد پرسپولیس قهرمان آسیا میشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: اشتباه جزیی از فوتبال است و نباید دیگر بیشتر از این «مهدی شیری» را زیر فشار بگذاریم. غیر از آن صحنه پنالتی شیری بازی خوبی انجام داد اما یک زمان مغز و عضله با هم هماهنگ نیستند و کارهای انجام می شود که شاید یک فوتبالیست در صد بازی دیگر هم انجام ندهد.

ترابیان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در شرایطی به مرحله گروهی رفت که کسی هم فکر نمی‌کرد از گروهش صعود کند.  با وجود اینکه بازیکنان زیادی از تیم جدا و بازیکنان جدیدی هم اضافه شده بودند و البته زمان هماهنگی هم نبود پرسپولیس بهترین نتیجه را گرفت. در همین فینال هم سه بازیکن اصلی پرسپولیس در خط حمله حضور نداشتند. به نظرم بازی با اولسان تمام شده و همه باید از پرسپولیس حمایت بکنند تا با اضافه شدن بازیکنان جدید هم امسال به قهرمانی برسد و هم با تجربه خوب به فصل بعدی لیگ قهرمانان برود.

وی تاکید کرد: همانقدر که ما در زمین تیم‌های خوبی هستیم و در آسیا روی ما حساب می‌کنند در بیرون از زمین فوتبال و در نهادهای تصمیم گیرنده در فوتبال آسیا ضعیف هستیم. به خاطر همین می شود که به ناحق بهترین بازیکن پرسپولیس را محروم می‌کنند و دستمان به جای بند نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی بشار رسن از این تیم و نوع قراردادی که او با پرسپولیس بسته گفت: متاسفانه سال‌هاست که پرسپولیس از مدیریت ضربه می خورد. افرادی به مدیریت پرسپولیس اضافه می‌شوند که فوتبالی نیستند و فقط به خاطر شهرت می‌آیند که چنین اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد و چنین قراردادهایی بسته می شود. این تصمیمات عجیب و غریبی است که باعث می‌شود تیمی مثل پرسپولیس به بحران برود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا اختصاصی ایرنا پرسپولیس پروندهٔ خبری همراه با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا اختصاصی ایرنا پرسپولیس باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا اختصاصی ایرنا پرسپولیس اخبار کنکور لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد

به گزارش "ورزش سه"، ثامر الشهرانی، فیزیوتراپیست معروف عربستانی آخرین وضعیت سالم الدوسری، بازیکن الهلال، در خصوص حضور در فینال جام حذفی را تشریح کرد.

باشگاه الهلال پس از پیروزی دو بر یک برابر الاتحاد در استادیوم الجوهرة شهر جده، جواز حضور در فینال جام پادشاهی را به دست آورد.

پس از مصدومیت سالم الدوسری برابر العین امارات در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد که او از ناحیه عضله خلفی دچار آسیب دیدگی شده و به یک برنامه توانبخشی که به مدت 5 هفته ادامه دارد، نیاز خواهد داشت.

ثامر الشهرانی از طریق حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس توضیح داد که اگر فینال جام پادشاهی در پایان ماه می میلادی برگزار شود، الدوسری تا حد زیادی آماده حضور در این مسابقه خواهد بود. 

سالم الدوسری برای بازگشت از مصدومیت عضله خلفی که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل العین به آن دچار شد، برنامه توانبخشی را زیر نظر کادر پزشکی الهلال پشت سر می‌گذارد.

شایان ذکر است که الدوسری قرار است در بازی‌های الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان غایب باشد و پس از بازگشت از مصدومیت، اولین حضورش در بازی فینال جام پادشاهی مقابل النصر یا الخلیج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی