Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا وهابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان عصر روز سه شنبه دوم دی ماه رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

وی افزود: به دلیل آماده نبودن ورزشگاه تالش این دیدار همانند سایر بازی های خانگی تیم چوکا در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود و چوکایی ها در این ورزشگاه، میزبان تیم هوادار تهران خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به بازی سایر نمایندگان گیلان نیز اشاره و بیان کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان نیز روز سه شنبه دوم دی ماه در هفته ششم لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم فوتبال استقلال خوزستان است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا هم  نماینده دیگر استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور باید عصر سه شنبه دوم دی ماه در هفته ششم این لیگ در یک بازی خارج از خانه در ارومیه رو در روی تیم فوتبال نود ارومیه قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: امید است که هر سه نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشوردر هفته ششم این مسابقات برابر حریفان خود با ارایه بازی های زیبا نتیجه مطلوبی کسب کند و به برتری دست یابد.

تا پایان هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، ملوان بندرانزلی با کسب هشت امتیاز در مکان ششم، شهرداری بندرآستارا با کسب هفت امتیاز در مکان دهم و تیم فوتبال چوکا تاش با کسب چهار امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور لیگ دسته اول هفته ششم تیم فوتبال سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | هوادار جنجالی سپاهان ۱۰ سال محروم شد

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از تسنیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

کد خبر 849123 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • فوری | هوادار جنجالی سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • (ویدئو) نجات و آزادسازی یک پرنده توسط یک هوادار فوتبال