Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهاگران گروه جهای حضرت زینب(س) در ادامه کمک های مومنانه و در راستای طرح محله محور «شهید سلیمانی» بازهم پای کار آمده و با تولید و پخت نان محلی در یاری رساندن به آسیب دیدگان ناشی از کرونا و نیازمندان تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، روزهایی کرونایی با همه تلخی هایش ،جلوه‌گر مهربانی و بخشندگی بسیجیان جهادگری شده است که به جای رضایت خود، دل در گرو رضایت خداوند بسته‌اند،در روزهای که می گذرند گروه های جهادی همچنان با جان و دل پای کار مردم هستند و جهادگران بسیجی در صحنه نبرد با کرونا و دستگیری از نیازمندان، مقاوم تر از همیشه ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مجتبی جعفری» با اشاره به اقدامات این گروه جهادی گچساران در روزهای کرونایی، گفت: این گروه جهادی ظرفیت های خوبی دارد، به گونه ای که جهاگران با جان و دل در صحنه بوده و تا جایی که توان دارند در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

مسئول گروه جهادی حضرت زینب (سلام الله علیها) گچساران اظهار کرد: این گروه جهادی با آغاز شیوع کرونا در شهرستان گچساران هم گام با دیگر گروه های جهادی، هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و ... هم پای کار آمدند و با گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، خیابان ها، محلات و دیگر نقاط شهر، سهمی عمده در پیشگیری از این بیماری در این شهرستان داشتند.

 

وی با بیان اینکه غربالگری ورودی های شهر گچساران برای مقابله با ویروس کرونا نیز توسط بسیجیان جهادگر انجام شد، ادامه داد: گروه جهادی حضرت زینب (سلام الله علیها) روزهای سخت حضور در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری کرونا را با عشق خدمت به شهروندان سپری کردند.

جعفری به تاکید مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر راه اندازی «رزمایش کمک های مومنانه» اشاره کرد و یادآور شد: گروه‌ جهادی حضرت زینب (سلام الله علیها) نیز هم گام با دیگر نهادها و با روحیه ایثارگیری و نوع دوستی به میدان جهاد آمد تا باز هم از نیازمندان دستگیری کنند.

 

مسئول گروه جهادی حضرت زینب (سلام الله علیها) گچساران گفت: توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، بسته های معیشتی، ماسک، لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم، مواد پروتئینی، تهیه وسایل منزل از جمله کولر، بخاری، فرش و ... برای نیازمندان و همچنین کمک جهیزیه زوج های جوان نیازمند از دیگر اقدام های این گروه جهادی در روزهای کرونایی در شهرستان است.

وی گفت:در ادامه کمک های مومنانه و در راستای طرح محله محور «شهید سلیمانی» باز هم جهاگران گروه جهای حضرت زینب (سلام الله علیها) پای کار آمدند و این بار نیز با تولید و پخت نان محلی توسط بانوان جهادگر در یاری رساندن به نیازمندان کوتاهی نکردند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح محله محور شهید سلیمانی کمک های مومنانه کرونا گروه جهادی بسیجیان جهادی حضرت زینب سلام الله علیها گروه جهادی پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین ، محمود نژاد گفت: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

او با اشاره به بهره‌برداری و رونمایی برخی از از پروژه‌ها در ایام دهه کرامت گفت: مقرنس کاری در بالای سر رواق قرار دارد که توسط هنرمندان قمی مرمت، تذهیب و نقاشی شده که فاز اول آن در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد

معاون آستان حضرت معصومه (س) افزود: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی با همکاری هنرمندان قم و اصفهان و نظارت مهندسان آستان قدس رضوی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

محمودنژاد با بیان اینکه دو تن از خیرین و خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هزینه‌های این کار را به عهده داشتند، گفت: این درب در دهه کرامت رونمایی و برای نصب به حرم حضرت رضا علیه السلام ارسال می‌شود.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به رونمایی پروژه کاشی کاری صحن جوادالائمه علیه السلام، بیان کرد: ضریحی برای محلی به عنوان رأس الحسین در کشور سوریه ساخته شده است که در این ایام رونمایی و ارسال می‌شود. هزینه‌های آن را یکی از خیرین و خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به عهده داشته است.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در ایام دهه کرامت از ساختمان چند منظوره موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها رونمایی می‌شود. در این ساختمان امکانات مورد نیاز زائران اربعین مانند وضوخانه، دفاتر خدماتی، محل مراسمات و... در نظر گرفته شده است.

کد خبر 849497 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم حضرت معصومه (س) امام رضا

دیگر خبرها

  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان