Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی دوشنبه شب در نشست با رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان افزود: به رغم برخی محدویت‌های مالی تاکنون با همت و تلاش راهداری اقدام‌های خوبی در منطقه صورت گرفته است .

وی ادامه داد: برای حفظ جاده‌ها که تاکنون برای رفاه مردم و رانندگان در شهر و مناطق روستایی و ییلاقی منطقه صورت گرفته باید آحاد  شهروندان و رانندگان همکاری لازم را در حفظ و نگهداری آنها انجام دهند که موضوعی مهم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

فرماندار مهریز به مناسبت روز راهدار با حضور در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محمدعلی باغبان رییس این اداره به منظور عملکرد مطلوب در زمینه حفظ و نگهداری و ایمن‌سازی راه‌های منطقه و اجرای عملیات راهداری قدردانی کرد.

همچنین رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهریز در ۲۸ آذرماه امسال گفته بود: ۱۸۰ میلیارد ریال بودجه برای مرمت و روکش آسفالت جاده اصلی این شهرستان به مرکز استان اختصاص یافت که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

محمدعلی باغبان  در نشست برخط (آنلاین) با کانون خبرنگاران و بسیج رسانه شهرستان افزود: عملیات مرمت این جاده اصلی کشور در حوزه مهریز ۱۵ ماه طول می‌کشد .

وی با اشاره به اینکه یکی از تقاضاهای مهم و همیشگی مردم و مسوولان، پیگیری مرمت این مسیر پرتردد بود ادامه داد: با اجرای طرح، وضعیت جاده بنحو مناسب مرمت و رضایت شهروندان را در بردارد.      

این مسوول اظهار کرد: ساختمان راهداری منطقه در بلوار امام‌خمینی (ره) با صرف بیش از ۲۰ میلیارد ریال در دست ساخت است که امیدواریم در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال افتتاح شود.

باغبان به ورودی شهر مهریز و ضرورت ساماندهی آن اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص باید بیش از گذشته پیگیری لازم توسط دستگاه‌های مسوول برای ساماندهی آن اقدام مناسب صورت گیرد.

شهرستان مهریز ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد که ۳۰ درصد در مناطق روستایی دهستان‌های خورمیزات، تنگچنار، ارنان، میانکوه و بهادران زندگی می‌کنند.

استان یزد  ۶۸۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۵۷ کیلومتر راه اصلی، ۹۸۰ کیلومتر راه فرعی و ۲هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۱۲۶۷ کیلومتر آن جزو راه‌های شریانی و ملی هستند.

۱۷ هزار راننده در استان فعالیت دارند که ۱۵ هزار نفر آنها زیرپوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل است و در واقع با وجود خانواده‌های این افراد حدود ۱۰ درصد جمعیت استان زیرپوشش این مجموعه است.

هفت هزار و ۴۸۰ دستگاه خودرو در بخش حمل بار و ۷۳۰ اتوبوس در بخش جابه جایی مسافر فعالیت دارد که در حوزه حمل بار  استان در سال گذشته ۲۰ میلیون تن بار جابه جا شده است.

پارسال بیش از ۲۰ میلیون تن کالا از مبدأ یزد به نقاط مختلف کشور حمل و یک‌میلیون و ۴۸۲ نفر مسافر هم از مبدأ استان به سایر مناطق جابه جا شده است.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌های برون شهری استان یزد رفت و آمد می‌کند.

اول دی‌ماه روز راهداری نامگذار شده است .

استان یزد  با یک میلیون و ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جفرافیایی ایران قرار دارد که ۸۵ درصد در ۲۱ شهر زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها مهریز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد مهریز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد اخبار کنکور راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام