Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها خانواده هنر در عرصه های مختلف نمی توانند ارتباط نزدیکی با طرفدارانشان داشته باشند و اصولا تنها مسیر ارتباط هنرمند، اثر هنری و مخاطب هنر دنیای مجازی و دنیای آنلاین است اصولا در چنین شرایطی نحوه فعالیت و سبک و سیاق این ارتباط تحت الشعاع قرار گرفته و در نهایت این هنرمندان هستند که متضرر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پرواز همای خواننده سنتی و پر طرفدار این روزهای دنیای موسیقی گپ و گفتی در خصوص فعالیت این روزهای اخیرش زدیم که به شرح زیر است.

پرواز همای خواننده سرشناس موسیقی سنتی است او همراه با گروه مستان که مجموعه ‌ای از نوازندگان ساز های ایرانی هستند به اجرای کنسرت می‌ پردازد؛ وی ترانه هایی را به زبان گیلکی و تالشی نیز اجرا کرده است.

همای در خصوص اینکه در دوران کرونا مشغول چه فعالیتی بوده است به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: در دوران کرونا به شمال آمده ام تا به دور از هر گونه تجمعات باشم.

او با اشاره به اینکه موسیقی هم از کرونا مانند رشته های دیگر ضربه خورده تایید کرد: صد درصد ضربه خورده است ؛موسیقی تنها رشته ای است که از کرونا به شدت ضربه خورده است چرا که اکثر کنسرت ها زودتر از همه مشاغل لغو شده است و قطعا آخرین شغلی که به کار خود باز می گردد همین موسیقی است.

همای در خصوص این سوال که وضعیت موسیقی را چه شکلی می بیند بیان کرد: واقعیتش موسیقی راه خودش را می رود و هرکسی در تلاش است تا بهترین کار را ارائه دهد و به نظر من اهالی موسیقی به درستی پیش می روند.

پرواز همای در این باره که آیا با کنسرت آنلاین موافق است یا خیر افزود: خیر، با کنسرت آنلاین موافق نیستم.

او در ادامه بیان کرد: من به تازگی تیتراژ سریال نمایش خانگی « سیاوش » را خوانده ام که هم زمان با پخش این سریال منتشر می کنم.

این خواننده خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو آلبوم آماده برای انتشار دارم ولی منتظر هستم تا شرایط مناسبی پیش بیاید و مردم به حالت عادی بازگردند تا بتوانم آلبوم را منتشر کنم.

او در پایان با اشاره به این سوال که علاوه بر موسیقی خود کدام یک از موسیقی خوانندگان را گوش می دهید بیان کرد: من به طور کل تمام موسیقی ها را گوش می دهم و هر نوع موسیقی که قطعات خوبی داشته باشد را می پسندم و به آن گوش می سپارم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیقی سنتی پرواز همای سال99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان

ایسنا/گلستان معاون خدمات شهری شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه صرف ساماندهی و کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر کرد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه شهرداری گرگان به منظور نگهداری سگ‌های بلاصاحب بعد از جمع‌آوری اقدام به ساخت پناهگاه می‌کند، اظهار کرد: این پناهگاه در مساحت یک هزار مترمربع و با ظرفیت ۳۰۰ قلاده سگ در حال فعالیت است.

وی جمع‌آوری، عقیم‌سازی، واکسیناسیون، نگهداری، غذادهی و مدیریت را از جمله اقدامات انجام شده در این پناهگاه برشمرد و تصریح کرد:  این ظرفیت پناهگاه ساخته شده برای شهر گرگان کافی است اما متأسفانه شاهد رهاسازی سگ‌های بلاصاحب از شهرها و روستاهای اطراف در شهر گرگان هستیم که این امر مشکلاتی را در تأمین فضا ایجاد می‌کند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان با بیان این مطلب که به ازای هر قلاده سگ ۳۵ میلیون ریال هزینه می‌شود، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به منظور جمع‌آوری، واکسیناسیون، تغذیه و نگهداری سگ‌های بلاصاحب و مدیریت مجموعه پناهگاه، بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سالاری با توضیح اینکه در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ یک هزار و ۹۴۲ قلاده سگ جمع‌آوری و در این مرکز نگهداری شده است، افزود: دامپزشکی، بهداشت و درمان، شهرداری، نیروی انتظامی و مراجع قضایی دستگاه‌هایی هستند که در خصوص سگ‌های ولگرد وظیفه‌مند هستند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندان در قبال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و هشدار درباره گزش کودکان توسط سگ‌های ولگرد، دو اقدام مهم برای حل معضل سگ‌های ولگرد است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد