Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-03@04:15:38 GMT

ادغام فیات و پژو نهایی شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۳۰۸۵

ادغام فیات و پژو نهایی شد

تا پایان ماه ژانویه کار ادغام فیات کرایسلر در پژو انجام خواهد شد.

شینهوا گزارش داد که شرکت خودروسازی ایتالیایی فیات با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد تا پایان ماه ژانویه سال آینده کار ادغام این شرکت با پژو نهایی خواهد شد.

مایک مانلی، مدیرعامل فیات با تایید این خبر گفته است با مدیران آمریکایی فیات کرایسلر در تماس است تا این پروسه نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروسازی چینی دانگ فنگ که پیش‌تر در سال ۲۰۱۴ اقدام به خرید بخشی از سهام شرکت پژو کرده بود حدود ۵/ ۴ درصد سهام این غول خودرویی جدید را در اختیار خواهد داشت.

برند جدید محصولات خود را تحت نام استلانتیس به بازار عرضه خواهد کرد که نامی یونانی و برگرفته از واژه استلو به معنای ستاره خواهد بود.

پژو از دهه ۱۹۹۰ بازار خودروی آمریکا را ترک کرد اما انتظار می‌رود پس از ادغام با فیات کرایسلر، بازگشت آن به بازار خودرو آمریکا رقم بخورد. پیش‌تر قرار بود ادغام این دو خودروساز بزرگ جهانی تا پایان امسال انجام شود که شیوع کرونا انجام این کار را به تعویق انداخت.

در بیانیه مشترک شرکت‌های پژو-سیتروئن و فیات- کرایسلر آمده است: برند جدید خودرویی دارای انگیزه‌های نیرومند و یک فرهنگ سازمانی قدرتمند خواهد بود. ما در کنار هم جمع شده‌ایم تا به یک رهبر جدید جهانی بازار خودرو تبدیل شویم که به تمامی نیازهای مشتریان با سلایق مختلف پاسخ دهد.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، علاوه بر محصولاتی که تحت برند استلانتیس به بازار عرضه خواهد شد، زیرمجموعه‌های این برند نظیر آلفا رومئو، کرایسلر، جیپ و پژو محصولات اختصاصی خود را با نام خود به بازار عرضه خواهند کرد. چین یکی از اصلی ترین بازارهای هدف این برند در کنار کشورهای اروپایی خواهد بود.

برچسب هاپژو (Peugeot) فیات کرایسلر FCAU

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: پژو Peugeot فیات کرایسلر FCAU آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو فیات کرایسلر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰

فرانسوی‌ها با برند رنو نسبت به صنعت خودروی ایران حق آب و گل دارند چرا که اولین ماشین تاریخ ایرات توسط مظفرالدین شاه قاجار از این برند خریداری شد. گروه رنو شرکت خودروسازی چندملیتی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و پخش خودروها، کامیون، تراکتور، اتوبوس و خودرو‌های برقی فعال است و پیش‌تر در زمینه طراحی و تولید هواگرد و موتور‌های هواگرد نیز فعالیت داشته‌است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور، فرانسه قرار دارد.

منبع: چندثانیه

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم