Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: ما در حال حاضر در آموزش نیاز به برنامه‌ریزی بیشتری داریم و حضور مربی خارجی سطح بالا در هندبال بسیار موثر است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الهام سلوکی در خصوص زمان آغاز دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: دور دوم به خوبی برگزار شد و دوستان به خوبی پروتکل‌ها رو رعایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین میزبان داریم ولی سعی می‌کنیم دور سوم در تهران باشد و پروتکل‌ها را در همین جا خودمان رصد کنیم.

وی تاکید کرد: تیم کربنات سدیم از تیم‌های جوان است که امسال به لیگ پیوسته است. در ابتدا نیز قرار بود تا  انتها حضور داشته باشد و هیچ دلیلی برای عدم حضور این تیم وجود ندارد. مشکلی که برای این تیم پیش آمد، ممکن است برای هر تیم دیگری حتی در سایر رشته‌ها هم پیش بیاید.این تیم دچار کرونا شد. جلسه کمیته انضباطی در مورد این تیم روز گذشته برگزار شد و نتیجه آن طی روزهای آینده به باشگاه اعلام می‌شود.

 نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا کربنات سدیم مدارک خود را ارسال کرده است، گفت:  بله. کادر و بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا شدند و خوشبختانه حال خوبی دارند.

سلوکی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در دور سوم حضور خواهد داشت، تاکید کرد: باید بازی‌های آنها برگزار شود و منتظر باشیم جلسه کمیته مسابقات نیز برگزار شود.

وی افزود: ما در حال حاضر در آموزش نیاز به برنامه‌ریزی بیشتری داریم و حضور مربی خارجی سطح بالا در هندبال بسیار موثر است. قصد ما و باشگاه اشتهادسازه بر این است که مربی‌ را جذب کنیم که سطح خوبی داشته باشد. حضور چنین مربی‌ به هندبال بانوان کمک می‌کند و سعی می‌کنیم در سایر رده‌ها نیز از این سرمربی استفاده کنیم.

سلوکی تصریح کرد: رزومه‌ چندین مربی گرفته شده و در حال بررسی هستیم و باید ببینیم در نهایت فدراسیون و باشگاه با کدام گزینه به توافق می‌رسند.

دیدار رئیس فدراسیون هندبال با رئیس بسیج ورزش کشور

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال

نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی ایران با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون برگزار شد و در کنار دو گزینه داخلی، دو مربی خارجی نیز مورد تأیید نهایی قرار گرفتند.

فدراسیون بسکتبال از اعلام نام مربیان ایرانی به دلیل حساسیت هفته‌های باقیمانده از لیگ برتر، خودداری کرد ولی مارکو راموندینیو 43 ساله از ایتالیا و رادووان تریفونوویچ 54 ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

رادووان تریفونوویچ ملقب به «رادو» در سال 1973 در شهر لیوبلیانا کشور اسلوونی که در آن زمان قسمتی از یوگسلاوی سابق بود به دنیا آمد. او از سال 1993 تا 2007 (20 تا 34 سالگی) به عنوان بازیکن فعال بود و از 35 سالگی وارد دنیای مربیگری شد. رادو از سال 2015 تا 2017 مربی تیم ملی اسلوونی و دستیار «ایگور کوکوشکوف» بود.

پس از اینکه اسلوونی در سال 2017 به مدال طلای یوروبسکت رسید به مدت 3 سال تا 2020 سرمربی تیم ملی کشورش شد و بعد از آن به کشور ترکیه رفت تا دستیار سرمربی لیتوانیایی تیم فنرباغچه شود. فنرباغچه در سال 2022 قهرمان ترکیه شد.

گزینه دوم هدایت تیم ملی در نوع خود، مورد جالبی است. مارکو راموندینیو متولد سال 1982 در ایتالیا و مربیگری را از سن 18 سالگی آغاز کرده و در واقع به صورت حرفه‌ای بسکتبال بازی نکرده است. او پس از چندین سال فعالیت در کادر فنی تیم‌های باشگاهی به تیم‌های زیر 16 و زیر 18 سال ایتالیا راه پیدا کرد و در نهایت سرمربی تیم بسکتبال زیر 16 سال ایتالیا در المپیک تابستانی نوجوانان (سال 2015) شد. او همچنین سابقه هدایت تیم جوانان (تیم ملی B) ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد. او در فصل 23-2022 با تیم تورتونا که آن را از لیگ دسته 3 ایتالیا به سری A رساند به عنوان مربی سال سری A انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد