Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک زن نمی‌تواند در نزدیکی درختان مصنوعی، تزئینات، کاغذ بسته بندی و شمع‌های معطر باشد و مجاورت با اسباب و وسایل کریسمس او را فلج می‌کند.

در حالی که مردم مسیحی کشورهای مختلف مشغول خرید و بسته بندی هدایا هستند، یک زن به دلیل حساسیت به کریسمس از برگزاری جشن‌ها پرهیز می‌کند. ویکتوریا آزبورن، مادر ۴۷ ساله در چنین زمانی از سال دچار واکنش‌های آلرژیک شدیدی می‌شود که حتی می‌تواند نابینا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نمی‌تواند در نزدیکی درختان مصنوعی، تزئینات، کاغذ بسته بندی و شمع‌های معطر باشد و همچنین دچار میگرن مزمن است که با چراغ های چشمک زن مانند نمایشگرهای خیره‌کننده کریسمس ایجاد می شود.

این مادر حساسیت شدیدی به فرمالدئید دارد که برای حفظ اجساد مرده استفاده می‌شود اما در درختان مصنوعی، زیور آلات، کراکرهای کریسمس، عطرها و محصولات تمیز کننده نیز وجود دارد. قرار گرفتن در معرض این‌ها باعث می‌شود که چشمان او مانند حلقه‌های آتش بسوزد. پلک‌های وی تا حدی ورم می‌کند که جریان خون محدود می‌شود و پزشکان می‌گویند در معرض از دست دادن بینایی است.

ویکتوریا در مورد چگونگی تاثیر آن بر پسر ۱۱ ساله‌اش گفت: من دیگران را در جشن کریسمس تماشا می‌کنم. ما هیچ یک از این‌ها را نداریم. آخرین باری که من تزئینات جشن را انجام دادم، او ۵ ساله بود و من خیلی بیمار شدم و اصلا چیزی به خاطر نمی‌آورم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

بیشتر بخوانید: کریسمس اتمی (عکس) کریسمس متفاوت‌تر از همیشه در کرونا (+عکس) تغییرات جشن کریسمس در دوران کرونایی (+عکس)/ از بابانوئل‌های ویدئویی تا شکلات‌های ماسک‌دار لینک کوتاه: asriran.com/003CAm

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته عجیب از پیراهن سوم فصل ۲۵-۲۰۲۴ بارسلونا / عکس

بارسلونا قرار است پیراهنی بر تن کند که شباهتی به پیراهن های قبلی این باشگاه ندارد.

طرفداری | فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده است که به احتمال زیاد پیراهن سوم بارسلونا در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ خواهد بود. شما در ادامه عکس این پیراهن را مشاهده می‌کنید پیراهنی که قرار است نایکی آن را تولید کند و در آن از رنگ سبز روشن استفاده شده است، رنگی که کمتر در پیراهن‌های بارسلونا شاهد استفاده از آن بوده‌ایم.

پیراهن سوم  پیراهن سوم بارسلونا در فصل ۲۵-۲۰۲۴

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • (عکس) مگس دم‌عقربی، احتمالا عجیب ترینِ خانواده مگس ها!
  • عجیب‌ترین سرقتی که در تهران رخ داد
  • مگس دم‌عقربی ، احتمالا عجیب ترینِ خانواده مگس ها! (عکس)
  • (ویدئو) اتفاق عجیب در صداتو که همه را غافلگیر کرد
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان
  • طرح لو رفته عجیب از پیراهن سوم فصل ۲۵-۲۰۲۴ بارسلونا / عکس
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • حساسیت هایی که در نماینده، روشنفکر و مردم نیست
  • حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم
  • ببینید | کشف کله‌پاچه ۴ هزار ساله در گورستانی عجیب