Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برای دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان ایران سه تصمیم مهم گرفته است که بنا به درخواست اکثریت باشگاه‌ها، برگزاری رقابت‌ها به صورت متمرکز در تهران، از جمله این تصمیمات است.

بر این اساس، دور برگشت مرحله مقدماتی، از هشتم دی‌ماه با ورود تیم‌ها به تهران آغاز می‌شود و مسابقات هفته نخست دور برگشت مرحله مقدماتی، روز سه‌شنبه نهم دی‌ماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حساسیت مسابقات دور برگشت، استفاده از ویدئو چک در ادامه لیگ برتر مردان، از دیگر تصمیمات جدید است که درصد اشتباهات انسانی را به حداقل برساند. استفاده از VIS در ادامه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران نیز از دیگر تصمیمات فدراسیون برای این رقابت‌ها است که از نتایج آن می‌توان در بسیاری از جهات از جمله دعوت ملی‌پوشان به اردوی تیم ملی و… استفاده کرد.

نکته مهم در برگزاری مسابقات دور برگشت به شیوه متمرکز در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون این سوال را ایجاد می‌کند که با توجه به حضور ۱۴ تیم در رقابت‌ها و برگزاری ۷ دیدار، مسابقات چگونه برنامه ریزی خواهد شد تا فشاری در زمان بندی برگزاری مسابقات ایجاد نشود. چرا که در دو رفت با توجه به حذف تیم شهروند اراک و تغییرات اعمال شده شش بازی در روز برگزار و هر سالن میزبان سه دیدار بود. حال باید دید تدبیر کمیته رویدادها و مسابقات در این زمینه چیست.

میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تصمیم فدراسیون برای برگزاری رقابت‌ها با حضور ۱۴ تیم گفت: پیشنهاد برخی از تیم‌ها این بود تا مسابقات در سه سالن برگزار شود اما از آنجایی که قرار است در رقابت‌های دور برگشت از ویدئوچک استفاده کنیم و ما دو ویدئوچک بیشتر نداریم، نمی‌توانیم در سه سالن این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: کمیته مسابقات و رویدادها برنامه رقابت‌ها را پس از صحبت با تیم‌ها اعلام خواهد کرد، چراکه برخی از تیم‌ها پیشنهادات متفاوتی می‌دهند و از آنجایی که ما از ابتدای فصل تلاشمان بر استفاده از خرد جمعی بوده است ظرف یکی دو روز آینده کمیته مسابقات نحوه نهایی شیوه برگزاری مسابقات را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 5101448 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون والیبال والیبال ویدئو چک تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تکواندو کشتی آزاد بشار رسن اردوی تدارکاتی یحیی گل محمدی والیبال کشتی فرنگی دور برگشت رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی